ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Financie' (2 články)

Jeseň ako stvorená na cyklovýlety – nezabudnite zobrať aj svoje deti

PR 02.11.2018 2 254

Cyklovýlety sú pre mnohých ľudí obľúbenou aktivitou, ktorú praktizujú pravidelne niekoľkokrát do roka. Mnohí nadšenci tohto športu sa do bicyklov natoľko zamilovali, že sa ich nevedia vzdať v žiadnom ročnom období.
2% z dane na podporu cyklistiky

29.01.2014 3 383 4 8

Prichádza čas podávania daňových priznaní a s ním aj možnosť venovať 2% zo zaplatenej dane z príjmu. O Vašu podporu sa uchádzame aj my v MTBiker.sk. V spolupráci s Bike Teamom Vranov nad Topľou sme pripravili projekty, ktoré by sme radi spolufinancovali prostriedkami získanými z 2%. Naše projekty sa zameriavajú na podporu celej cyklistickej komunity.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 813)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 568)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 481)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 378)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)