Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Downhill v Plaveckom Mikuláši 18.7.2015 - fotoreport

18.7. sa konal už 2. ročník DH pretekov v Plaveckom Mikuláši. Sám som bol zvedavý, ako to celé bude vyzerať, a či aj na Záhorí sa vie usporiadať poriadny downhillový pretek. Vyrážame s kamošmi už od rána, aby sme si ako tak najazdili trať. Trať vyzerala skvelo, prvá pasáž poriadny strmák s rockgardenom a dropom, toto miesto si vybralo daň na pár jazdcoch, pádov tu bolo neúrekom...
Fotogaléria: ŠKODA STUPAVA TROPHY 2015

Pozrite sa na 558 fotografií zo soboty 25.7. 2015, kedy sa na štart v Stupave postavilo 1066 pretekárov. Do cieľa z nich prišlo 1055, takže iba 11-ti nedokončili trasu. Stupavský maratón bol opäť zaradený aj do série ŠKODA BIKE OPEN TOUR ako 4. kolo.
Reportáž: Salzkammergut Trophy 2015 alebo aj poriadne dlhé rakúske saunovanie - Moja najobľúbenejšia akcia v celom kalendári

Bez tejto 211 km dlhej a bláznivej trasy si už sezónu ani neviem predstaviť. Tých 7000 výškových metrov sa dá spraviť vlastne aj niekde u nás, ale zaručene to nebude taká zábava. Väčšinou si tento fakt uvedomím až s odstupom času a najmä po ďalšom extrémnom ročníku. Vodu pre tento krát vystriedala pravá sauna...
Fotogaléria: 4. kolo SpDH + Majstrovstvá SR v downhille - Rock Machine Bikepark Malinô Brdo

Cez víkend v dňoch 18-19.7 2015 sa v Rock Machine Bikepark - Malinô Brdo uskutočnilo 4. kolo SpDH a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate aj zázemia samotnej akcie.
Fotogaléria: Ženy na Isoma 1000 Miles Adventure 2015

Víťazkou medzi ženami sa stala Jana Doležalová, ktorá prešla určenú trasu za 10 dní 16 hodín a 28 minút. Na trati nebola jediná žena, pretože na štart sa ich postavilo viacero - presnejšie päť :).
Fotogaléria: Isoma 1000 Miles Adventure 2015

Pozrite sa na to, ako vyzerá extrémny ultramaratón, ktorý nemá v Európe obdobu. Zaujímavé momentky zachytávajúce prírodné scenérie, nasadenie súťažiacich, zázemie, ale aj náročnosť tejto extrémnej akcie.
Reportáž: Kitzbühel víkend - poriadny maratón a nielen to...

Fanúšikom alpského lyžovania asi netreba oblasť Kitzbühelu bližšie predstavovať. Ako inak v lete sa mení na raj pre bikerov - či už pre tých ktorí milujú jazdu z kopca, do kopca alebo najlepšie oboje. V rámci 8 dňového KitzAlpBike festivalu sa koná skutočne všetko možné, od endura, cez XC až po maratón. A práve ten samozrejme upútal moju pozornosť...
Fotoreport: Ako som bol pozrieť - Spoločné Majstrovstvá Slovenskej a Českej republiky v cestnej cyklistike 2015

Rád by som sa s vami podelil o obrazový zážitok z týchto majstrovstiev a par slovami vám opísal pocity z pohľadu fanúšika resp. diváka. Začiatok nebol pre mňa vôbec taký, aký som očakával, čakal som totiž, že hneď ako tam prídem, budem mať zimomriavky po celom tele. Tie síce neboli hneď, ale časom prišli aj tie, obzvlášť v posledných kolách a najväčší adrenalín bol samotný dojazd.
Fotogaléria: 3. kolo SpDH Jasná 2015

V nedeľu 28.6. 2015 sa išlo 3. kolo Slovenského pohára v downhille a vďaka fotografovi Alexovi Uhrínovi môžeme priniesť fotogalériu priamo z trate.
Fotogaléria: 17. ročník AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly 2015

Tí, ktorí sa nechali odradiť nepriaznivou predpoveďou počasia a negatívnymi správami o dažďových zrážkach v predchádzajúcich dňoch, mohli ľutovať, keďže sobotné počasie bolo „biker friendly“ a ani blata na trati nebolo veľmi veľa. Na trať vyštartovalo rovných 900 pretekárov a do cieľa prišlo 883 jazdcov. Maratón bol zároveň tretím kolom série ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly - 3. kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015

492 fotografií zachytávajúcich výbornú atmosféru na trati ale aj v zázemí 17. ročníku bike maratónu v Súľove. Počasie bolo takmer celý deň ideálne a až v závere pri vyhlasovaní výsledkov trošku spŕchlo. Na štart sa postavilo rovných 900 pretekárov, ktorí mali na výber z 88 (78) km, 48 km alebo 25 km dlhých tratí.
Fotogaléria: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské skaly

Súľovský maratón opäť nesklamal. Moje trápenie neovplyvnilo ani v najmenšom pohľad na túto parádnu akciu. Maratón bol zároveň 3. kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR a prilákal na štart rovných 900 pretekárov. Všetko zabezpečené na jednotku a fakt ma nenapadá nič, čo by som mohol vytknúť...veď po 17. rokoch už Slavo Strečanský vie najlepšie, čo má robiť. Takže za mňa len veľké ďakujem - imroman.