Články v kategórii 'Giant' (25 - 36 z 47 článkov)

Test: Giant Reign 1.5 GE 2018 – sivá stíhačka

22.07.2018 8 092 4 25

Kto sa pohybuje vo vodách AM/EN jazdenia, určite postrehol, že pomerne často vídať bike Giant Reign. Za dobu svojho pôsobenia si získal mnoho priaznivcov a bikový gigant tento stroj mierne upravil a svetlo sveta uzrel nový Giant Reign 1.5 GE 2018.
Pozvánka: Testovacie dni Giant a Liv – môžete sa tešiť na pestrý májový program

PR 20.04.2018 2 596

Začiatok mája sa bude niesť v znamení testovacích dní bicyklov značiek Giant a Liv v spolupráci s vybranými oficiálnymi predajcami na Slovensku. Sú pre vás pripravené modely bicyklov, ktoré si budete môcť vyskúšať vo vami zvolenej predajni, prípadne na testovacej akcii.
Video: Giant Reign 2018 - niečo pre milovníkov endura

23.01.2018 4 027 5 25

Enduro je stále pomerne svieži trend, ktorý v sebe kombinuje to, čo má väčšina ľudí najradšej - jazdu v teréne a slobodu, a práve o tom je aj modelový rad Reign 2018.
Video: Giant Anthem 2018 - update legendy smerom k väčšej zábave

21.11.2017 3 451 13

Modelový rad Anthem patrí svojím zameraním už dlhé roky k hlavným predstaviteľom XC a maratónskej scény. Čo sa po novom zmenilo?
Predstavenie: Giant Anthem 29“ – kompletne prepracovaná pretekárska dvadsaťdeviatka

26.06.2017 3 998 13 6

Spolu s predstavením nových modelov Trance, Anthem a XTC na rok 2017, sa logicky vynárala otázka, čo sa stalo s pretekárskou verziou dvadsaťdeväťpalcového celoodpruženého modelu Anthem.
Test: Giant Anthem 2 – univerzálny bike na pohodovú jazdu

21.06.2017 8 020 14 18

Ďalší kúsok, ktorý som mal možnosť tento mesiac otestovať, bol celoodpružený Giant Anthem 2.
Giant MTB 2017 – novinky v znamení väčšej zábavy

PR 29.01.2017 5 224

Nové rámy pri modeloch Anthem a Trance sľubujú v prvom rade výborné ovládanie a zábavu v teréne. XTC Andvanced + zase prekvapí svojimi možnosťami použitia v kombinácii športového a „adventure“ jazdenia.
Otvorenie predĺženia Krasňanského single trailu a testovačka bicyklov Trek, Giant a Lapierre

PR 30.04.2016 3 832

Pozývame vás na otvorenie novovybudovaného pokračovania Krasňanského singletrailu a testovačku bicyklov Trek, Giant a Lapierre. Už cez víkend 7. a 8. mája 2016 pri Horárni v Krasňanoch v Bratislave.
Test: Dámsky bike Liv Lust 2, 2016 – sexy dvadsaťsedmička

24.11.2015 6 593 13 9

Už dávno neplatí, že ženský bicykel je ten s trubkou „dole“ a mužský s trubkou hore. Aj výrobcovia už začínajú chápať, že nežnejšie pohlavie má tiež záujem o kvalitné, spoľahlivé a v neposlednom rade dobre vyzerajúce prostriedky na bikovačku. Aj my sa chceme predsa baviť, užívať si... a tiež sa páčiť :-). Zatiaľ, čo v kategórii mužských MTB si pri toľkom množstve človek takmer nevie ani vybrať, u nás je to bieda. Nehovoriac o rozmeroch 27,5“. Lepšie časy však svitajú aj nám, dámam.
Giant: Celoodpružené biky na sezónu 2016

PR 30.10.2015 7 170 16 8

Ako väčšina výrobcov aj Giant pre rok 2016 inovoval svoje rady. Dnes si trochu bližšie predstavíme jeho celoodpružené modely. Giant patrí medzi najväčších zástancov rozmeru 27,5", a tak práve tie tvoria hlavnú časť jeho ponuky vrátane zjazdových špeciálov.
Ručne vyrobené Giantom: Vytvárame výnimočný cyklistický zážitok

PR 17.08.2015 4 272 7 3

Každý bicykel Giant je výsledkom našich bohatých skúseností s vývojom, spracovaním a výrobou. Všetky karbónové rámy Giant vznikajú zo surových materiálov najvyššej kvality pre danú kategóriu, a to v našich vlastných továrňach, čo nám umožňuje mať nad celým výrobným procesom maximálnu možnú kontrolu. V tomto ohľade sa nám nevyrovná žiadna iná cyklistická značka na svete a nie je teda náhoda, že sme sa v oblasti karbónových rámov stali celosvetovým lídrom.
Warren Barguil - Vychádzajúca hviezda tímu Giant-Alpecin na Tour de France

24.07.2015 1 937 0

Pozrite si ako prebiehala v skratke príprava jedného z adeptov na biely dres. Momentálne po 18. etape je Francúz Barguil na 3. mieste v súťaži o biely a 11. v celkovej klasifikácii o žltý dres.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 179)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 953)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 763)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 356)
  7. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (6 026)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 644)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 238)