Najnovšie články z kategórie Intersport

Intersport - správa o športe 2019

Keď nám v mailovej schránke pípol mail s pozvánkou od slovenského zastúpenia Intersportu na tlačovú konferenciu do rakúskeho Leogangu, popravde sa mi zdvihlo obočie. Zvedavosť nedala, a tak som vytočil číslo v podpise a zistil, čo sa to vlastne chystá.
 Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run 2012

Posledný júlový víkend tohto roka bol venovaný už 10. ročníku Stupavského maratónu, ktorý bol pre tento rok zaradený aj do série IMS a v kombinácií s behom dostal názov Intersport Trophy MTB & TV Markíza Run. Chvalabohu, že sa do názvu maratónu nedostali aj ďalší sponzori, pretože ich bolo tento rok naozaj požehnane.
Bahenné kúpele pri Stupave

Po roku opäť v Stupave ožíva cyklistický duch, skupinka nadšencov horskej cyklistiky z občianskeho združenia Maratón sa nám snažila pripraviť víkend plný športového zápolenia v lesoch Malých Karpát.
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009 z pohľadu "bežného" bikera.

Rok sa s rokom zišiel a začal sa blížiť dátum konania INTERSPORT ŠPRINTPOLOMU 2009. Bol som na tejto akcii po prvýkrát minulý rok. Domáce prostredie, doslova až rodinná atmosféra mi nedali nezúčastniť sa aj toho ročníka. Tá malá dedinka a kopec mi učarovali...
INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009

Cyklopozitív klub Žilina n.o. dňa 10.10.2009 usporiada 5. ročník amatérskej cyklistickej MTB časovky do vrchu INTERSPORT ŠPRINTPOLOM 2009.