Najnovšie články z kategórie Jarny Sprint

Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint 2023 – už klasický štart sezóny

Poslednú aprílovú nedeľu sa konal už 12-ty ročník časovky do vrchu Jarný šprint v obci Bystrička kúsok za Martinom. No a ja ako správny časovkár som ju nemohol vynechať
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint alebo zmerať si sily na úvod sezóny

V nedeľu na sviatok práce sa konal aj cyklistický sviatok a v poradí už jeho jedenástym ročníkom sa u väčšiny z nás začala sezóna pretekov.
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint - poriadna dávka pozitívnej energie

Keď sa stretne partia milovníkov cyklistky, tak ani zlá predpoveď počasia nemôže skaziť dobrú náladu.
Pozvánka: QUICK SPORT Jarný šprint 2019 - už po jubilejný 10. krát

Občianske združenie beer inside team organizuje tento rok v poradí 10. ročník Jarného šprintu. Ak si chcete vyskúšať MTB časovku do vrchu pre amatérskych cyklistov, tak ste na správnej adrese.
Reportáž: QUICK SPORT Jarný šprint – neplánované veci sú tie najlepšie

Rozhodnutie, že sa po množstve pasívnych účastí na mnohých pretekoch tentokrát zapojím aktívne, padlo vlastne veľmi spontánne a dosť na poslednú chvíľu.
Reportáž: Jarný šprint - Počasie vyšlo na jednotku

Sú akcie, kde budem vždy, čo len by sa trochu dalo. Medzi také akcie patrí predovšetkým Jarný šprint v Bystričke. Preto som sa aj tento rok 26.4.2015 už po 6. krát zúčastnil tohto obľúbeného šprintu. Mám to blízko a tú polhodinu na trati hádam vydržím, aj keby bola búrka. Navyše je nablízku aj moja „alma mater“, kde som prežil nádherné roky a rád sa tu vraciam na staré známe miesta. A na biku ešte radšej...
Pozvánka: Jarný špirnt - MTB časovka do vrchu pre amatérskych cyklistov

Koncom apríla v nedeľu 26.4.2015 odštartuje pred obecným úradom v Bystričke ďalší ročník populárnej jarnej časovky do vrchu. Z kapacitných dôvodov bude počet štartujúcich obmedzený na 240, preto neváhajte a registrujte sa už teraz.
Môj pohľad na Jarný šprint

Tak, a za sebou máme ďalší, v poradí 5. ročník Jarného šprintu, ktorý sa konal 27.4.2014 v Bystričke. Pre viacerých bikerov je to už stabilná súčasť kalendára, presne tak aj pre mňa. Ja som zatiaľ nevynechal ani jeden ročník. Nezainteresovaný človek by si pomyslel, že rovnaká krátka trať už nedokáže ničím prekvapiť. Opak je však pravdou, pre mňa bol každý ročník jedinečný a v niečom špecifický.
Výherci súťaže o štartovné na Jarný šprint

Ako zvyčajne stačilo odpovedať na jednoduchú otázku a boli ste v hre.
Pozvánka: Jarný špirnt PR článok

Pozvánka: Jarný špirnt

Koncom apríla sa uskutoční pri Martine MTB časovka do vrchu pre amatérskych cyklistov. V spolupráci s organizátorom beer inside team, o. z. prinášame zároveň aj súťaž o 2x štartovné.
Súťaž o štartovné na QUICK SPORT Jarnom šprinte pozná víťaza

Už tento víkend odštartuje pred obecným úradom v Bystričke štvrtý ročník tejto jarnej časovky do vrchu. Spolu s BEER INSIDE TEAMom ste si mohli zasúťažiť o štartovné na tomto preteku.
Quick Sport Jarný šprint už po tretíkrát

Tak ako to býva zvykom, aj tento rok začína moja pretekárska sezóna Jarným šprintom v Bystričke. Aj keď stále dúfam, že sa ešte niekedy začne skôr, ak sa znovu dostanem na Čergovskú stopu. Jarný šprint mám veľmi rád, hlavne preto, že tu sa vždy umiestním najlepšie. Aspoň raz v roku si môžem povedať, že som „skoro vyhral“. Tento rok sa táto akcia uskutočnila 29.4.2012, jednu peknú jarnú, až moc slnečnú nedeľu.