Najnovšie články z kategórie Kaktus Bike

Kniha Slovenskom na biku

Ide o unikátnu 80-stranovú celofarebnú publikáciu. Unikátnosť spočíva v tom, že je to asi prvý pokus zdokumentovať a priblížiť ľuďom najvýznamnejšie MTB trasy v slovenských horách.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2012

6.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou župana Bratislavského kraja - Ing.Pavla Freša a primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. V rámci nášho maratónu uskutočníme aj cyklistické preteky pre najmenších pretekárov.
Nové bicykle Kona za cenu jazdených PR článok

Nové bicykle Kona za cenu jazdených

Kto má záujem nakupovať supervýhodne, pozor! Spoločnosť KaktusBike ponúka viac ako 200 rôznych možností (model / veľkosť / farba) Downhill, Freeride, Enduro, Dirt/4X/Street, All Mountain, XC full, MTB, aj 29", aj Trekking, žiletky a detských bicyklov s tučnými zľavami!
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2011

Maratón vo Svätom Jure už niekoľko rokov otvára cyklomaratónsky kolotoč na Slovensku, no
a tento rok som sa aj ja rozhodol, že si preverím jarnú formu práve tu na úpätí Malých Karpát.
Bolo mi jasné, že s cca 500-vkou najazdených kilometrov od začiatku roku to nebude žiadna
prechádzka ružovou záhradou, avšak parametre trate, 75 km a 1800 nastúpaných metrov, sú
ideálnym základom pre ďalšie náročnejšie podujatia v sezóne. Miestny CK Svätý Jur pripravil
okrem už spomínanej dlhej trasy aj kratšiu, 44 km trasu s cca tisícovkou nastúpaných metrov,
kde býva účasť bikerov pravidelne najvyššia.
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2011

5.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Pretek sa koná pod záštitou primátora mesta Svätý Jur - Ing.Alexandra Achbergera. Maratón bude otváracím pretekom nasledujúcich sérií: Cyklomaratón - medzinárodná séria 14 mtb maratónov, Slovenský pohár - pre pretekárov s licenciou SZC. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej série - Župný pohár "Na bicykli deťom", kde je hlavnou cenou v záverečnom zlosovaní zapožičanie osobného automobilu na 6 mesiacov.
Svätojurský maratón v zajatí blata

Je 17. apríl a cyklomaratónska sezóna 2010 sa práve chystá odštartovať, prvým pretekom v Svätom Jure. Počasie pred víkendom v tejto vinárskej oblasti nasvedčovalo tomu, že to tohto roku bude značne blatisté :)
Fotoreport z Kaktus Bike Svätojurského maratónu - doplnené

Na reportáži zo sobotnajšieho Kaktus Bike Svätojurského MTB Maratónu sa ešte usilovne pracuje - zatiaľ si vychutnajte 198 fotografií z maratónu od Ivany Palečkovej. Doplnených 111 fotiek
KAKTUS BIKE Svätojurský MTB maratón 2010

4.ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Malých Karpát. Maratón bude otváracím pretekom 15tich horských maratónov série Cyklomaratón v roku 2010. Novinkou tohto ročníka je, že sa stáva súčasťou novovzniknutej súťaže - Malokarpatského dvojboja.
RCP Kaktus Bike maratón.

S oneskorením, ale predsa, Vám prinášame reportáž z tohto bratislavského maratónu. Článok napísal Sergej, ktorého reporty sú vždy iné, okorenené názormi pretekárov (niekedy takmer nepublikovateľnými - niektoré slová museli byť preto vybodkované). Sergej mi povolil publikovanie článku s podmienkou, že bude doplnený mojimi dojmami, ktoré nájdete na konci. Prajem teda zábavné čítanie.
RC&P Kaktus bike maratón 20.09.2003

Tento článoček píšem s odstupom niekoľkých týždňov po maratóne. Spomienky na krásny slnečný deň, dokonalý príklad babieho leta, pomaly blednú v jesenných dažďoch a hmle. Medzičasom som si prečítal viacero hodnotení maratónu ale nedá mi aby som nepridal aj to svoje.