Najnovšie články z kategórie Livigno

Pod dozorom alpských štítov

Čau „bryndziar", ideme ebikovať do Livigna a máme jedno miesto voľné, nepridáš sa?
Tip na výlet: Livigno - tá správna nálož pre bikerov

Kto raz okúsi, ako chutí pravé Taliansko, vždy sa tam rád vracia. Ani ja nie som výnimka a spolu s partiou sme opäť dačo pojazdili v jednom z najznámejších miest pre šport - v Livigne.
Tip na výlet: Livigno – moja najlepšia letná dovolenka

Mnohí možno poznáte toto mestečko skôr ako výborný lyžiarsky rezort, no leto v tomto meste nijako nezaostáva za zimou.
Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne PR článok

Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne

S Blizzardom sa dajú stvárať riadne parádičky, čo dokazje aj jazdenie vo vychytenej lokalite talianskeho Livigna. Rock Machine má v kolekcii Blizzard na kolesách 27,5" a 29", pričom novinkou v sezóne 2016 bude verzia s jednoprevodníkom 1x11.
Danny MacAskill a Hans Rey na spoločnej bikovačke v Livignu

Dve legendy horskej cyklistiky na spoločnom výlete
Livigno 2005

Niekoľko fotiek od Martina Šatku z talianskeho Livigna, dejiska Majstrovstiev sveta v MTB a Triale 2005
Majstrovstvá Sveta MTB Livigno

Pravideľne dopĺňaný článok s reportami z dejiska tohtoročných Majstrovstiev Sveta v horskej cyklistike v talianskom Livigne, kde máme 17 násobné zastúpenie... Doplnené 4.9.2005 o 17:30
Na MS v talianskom Livigne 17 Slovákov

Na nadchádzajúcich majstrovstvách sveta v horskej cyklistike a cyklotriale sa v talianskom horskom stredisku Livigno predstaví sedemnásť slovenských reprezentantov. Sedem Slovákov bude štartovať v krose, šesť v zjazdových disciplínach a štyria sa predstavia v triale.