Najnovšie články z kategórie Maraton

Pozvánka: Maratón Slovenský raj - séria MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR pokračuje ďalším kolom

Prvá septembrová sobota bude v Slovenskom raji patriť MTB cyklomaratónu určenému pre všetky vekové kategórie od začínajúcich hobby cyklistov, cez mládežnícke kategórie až po profesionálov.
Pozvánka: Pružinský MTB KEC maratón 2019 – finále Považsko-Strážovského pohára aj Detskej Považskej cykloligy

Pre všetkých, ktorí sa chcú na top úrovni rozlúčiť s letom, je na posledný augustový deň naplánovaný MTB cyklomaratón v Pružine.
Reportáž: Tour de Kukkonia - vzrušujúce preteky a úžasná atmosféra

Len počas vlaňajšieho leta sme s rodinnou začali s objavovaním cyklotrás v okolí Dunajskej Stredy. Aktuálne už trénujeme na najbližší ročník cyklosúťaže Tour de Kukkonia, ktorá sa uskutoční o rok.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - 25. ročník najstaršieho slovenského maratónu sa blíži

Už 24. augusta 2019 sa stretnú milovníci MTB pretekov na jednom z najkultovejších podujatí, ktoré na Slovensku existuje, na MTBIKER Novodubnickom maratóne. Navyše si môžete zasúťažiť o bezplatné štartovné.
Video: Tip na výlet - kopec Baske a Hrebeň na Homôlku

Tento úsek patrí už dlhé roky medzi tradičnú súčasť Novodubnického maratónu a vždy dá bikerom poriadne zabrať.
Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov

Preteky sú pre človeka vždy vysoká záťaž bez ohľadu na výsledok. To, čo spravíte ihneď potom ako prejdete cieľ, preto netreba podceňovať.
Pozvánka: August - čo nepremeškať v druhej polovici prázdnin

August je druhým prázdninovým mesiacom a zároveň časom, keď si mnohí z nás doprajú po celoročnom nasadení v práci aj poriadny oddych. Nechcete si spríjemniť dovolenku aj nejakými cyklistickými pretekmi? Pozrime sa na to, aké akcie sú v ponuke...
Reportáž: Ondavský cyklomaratón - lokálna akcia na vysokej úrovni

Dlho som nebol na žiadnom maratóne a v duchu si povrávam: “nebolo by zlé podporiť lokálnu akciu”, nakoľko je vzdialená od môjho bydliska len pár km, ba čo viac, má aj dlhšiu históriu.
Pozvánka: Kráľovský MTB maratón – vstupujeme do druhej polovice MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

Kráľovský maratón napíše tohto roku už svoju dvanástu kapitolu. Tentoraz je súčasťou série Mountain Bike Spirit Tour.
Video + fotoreport: Salzkammergut Trophy 210 km – keď to nevyjde podľa plánu

Počasie si opäť raz išlo svoje a premenilo už tak náročné podujatia na skutočný "survival fest". Poďte sa pozrieť priamo na trať a ako to vyzerá, keď hlava povie jednoducho dosť...
ŠKODA BIKE OPEN TOUR - keď vyhráva príroda PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR - keď vyhráva príroda

Keď sa pozrieme na logo série ŠKODA BIKE OPEN TOUR, tak každý si všimne spojitosť zelenej farby a samotnej značky Škoda Auto Slovensko. No v tomto roku táto farba dostala aj iný rozmer.
Video: Sella Ronda Hero - ako si užiť deň pretekov aj mimo trate

Talianske Dolomity sú už sami o sebe zárukou skvelého dňa stráveného v dokonalej prírodnej scenérii. A ako si ich môžete vychutnať počas maratónu, ak ste sa zrovna nepostavili na jeho štart?