Najnovšie články z kategórie Maraton

Spomienky na Poráč 2010 časť 2.

Je nový rok a sľuby sa majú vraj plniť. Polo, Iceman ale aj Janošík ( ktorý sa síce
campu nezúčastnil ) si žiadajú pokračovanie, tak mi neostáva nič iné iba im vyhovieť. Pol
roka po campe si už asi na všetky detaily nespomeniem, ale tie najdôležitejšie udalosti,
situácie a zážitky sa zabudnúť aj tak nedajú.
Spomienky na Poráč 2010 časť 1.

... Alebo o tom, ako sme preorali bikami celý Poráč a jeho okolie...
MSR v XCM Pravenec

Fotogalériu z Majstrovstiev Slovenska v Maratóne v Pravenci z 25.9.2010 vám prináša Root.
Šarišský Cyklomaratón 2010

Pozvánka a propozície Šarišského Cyklomaratónu 2010, ktorý sa uskutoční už túto sobotu v Sabinove.
Fotoreport z Kelly's Greenbike Tour

Ivana Palečková nafotila vyše 200 vydarených kúskov na sobotnom Greenbike Tour pri Bratislave.
Kráľovský cyklomaratón 2010

Cesta je prach a štrk a udupaná hlina

a sivé šmuhy kreslí do vlasov

peloton čo na Spišský hrad sa vzpína

jak pierka túžby z krídel pegasov.

Karel Kryl
Kráľovský maratón v lone prírody a histórie

Pred miliónmi rokov sa pôsobením minerálnych prameňov, tlaku a tepla, začali z hornádskej kotliny dvíhať vrstvy sedimentov, aby sa z nich postupom času vytvaroval jeden z najväčších travertínových vrchov na Slovensku- Dreveník. Okolo neho tými istými silami vyrástlo zopár menších skalných súrodencov a vytvorili tak neopakovateľnú prírodnú scenériu, nečudo, že už v dobe kamennej si jednu z týchto skál vybrali ľudia na osídlenie...
Intersport Stupava Trophy 2010 sa blíži

Rok sa s rokom stretol a je tu čas predstaviť vám naše tohtoročné maratónske podujatie v novom šate, zastrešené naším novým generálnym partnerom. Tento rok sme dostali podporu od spoločnosti INTERSPORT Slovensko. Pre našich bajkerov a pre nás organizátorov bude do budúcna INTERSPORT zárukou kvalitnej organizácie a hodnotným zážitkom z akcie zároveň. Prinášame rozhovor s organizátorom Paľom Grujbarom.
Sella Ronda Hero marathon 2010

Keď sa povie Sella Ronda, nejednému cestnému cyklistovi alebo lyžiarovi sa okamžite zatají dych a rozbúši srdce. Nádherný masív Sella, vedľa sa týčiace Sassolungo, legendárne priesmyky Sella, Pordoi, Gardena a Campolongo, nekonečné kilometre zjazdoviek a lanoviek či jediný dolomitský ľadovec na Marmolade, vytvárajú úžasnú kulisu, ktorá každoročne v zime i v lete priťahuje desaťtisíce návštevníkov z celého sveta. Pridajte k tomu takmer 300 slnečných dní v roku a máte miesto, ktoré by som ja osobne neváhal nazvať rajom na Zemi.
Chcel by som mať nový, lepší bicykel

Týmito slovami Jožko Orem odpovedal v rozhovore na otázku, či niečo závidí svojim súperom...
Na Orave dobre, na Orave zdravo

Doplnených 320 fotiek od Roota. Na Oravu som cestoval ako ináč -s Jánošíkom. Jánošík je jeho prezývka, Jano sa volá ináč. Je trochu menší, ale podobá sa na toho z dukátu. Aj v súbore tancoval, aj ho hral, aj ho rebrá bolia, tak mu to prischlo...
Cyklopozitívny Fatran

zabudnutý report: 5.6.2010 sa konal už piaty ročník Fatranského maratónu. Myslím, že za ten čas si vybudoval slušné meno na Slovensku ale aj u našich susedov. Maratón je štvrtým kolom našej CMS a zároveň druhým kolom Valašsko-Považskej série.