www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Nizke Tatry' (9 článkov)

Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

08.08.2019 4 336 18 52

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás

30.04.2019 6 622 24 117

Počas tohto výletu navštívite Veľkú Fatru, Nízke Tatry, uvidíte skutočne krásne panorámy a ešte si aj dobre zajazdíte.
Pozvánka: Cyklonárez 2 - postav sa horskému chladu

28.11.2017 5 511 14 24

Akcia, ktorá má sebou len prvý ročník a už si získala medzi „zimnými bikermi“ svoje meno. Uvidíme, aký bude ten ďalší...
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

04.01.2017 9 975 26

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Jesenné bikovanie v okolí cyklistického raja s názvom Donovaly

28.10.2015 4 837 3 34

Veľká Fatra aj Nízke Tatry ponúkajú množstvo cyklotrás a počas jesene, kedy sú stromy pestrofarebné je snáď v horách najkrajšie. Ak sa k tomu pridá ešte inverzia alebo hmla, potom je to jeseň so všetkým, čo k nej patrí.
Reportáž: Horal Tour 2015 - Jazda vo vysokohorskom prostredí Vysokých aj Nízkych Tatier

23.08.2015 4 745 16

Polmaratón + maratón + XC = Horal Tour. Takouto jednoduchou rovnicou sa dá popísať jediný etapový pretek na Slovensku, ktorý si pripísal tento víkend už svoj 7 ročník. Ako vyplýva z rovnice, tak Tour sa skladá z troch etáp, ktoré zavedú štartujúcich do vysokohorského prostredia Vysokých a Nízkych Tatier a do pohoria Kozie chrbty pri Svite, ktorý je už tradične centrom diania tohto podujatia.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už túto sobotu v Nízkych Tatrách

PR 14.08.2015 2 321 1

Prestížna séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku, ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015, sa predstaví už najbližšiu sobotu v nádhernej prírode Nízkych Tatier v okolí Kráľovej Hole. ŠKODA Horal MTB Maratón je piatym podujatím tohtoročnej série a ponúkne na výber päť rôzne dlhých a náročných tratí. Každý účastník získa štartovný balíček s cyklo ponožkami ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý originálny horský bicykel ŠKODA. Prvé preteky štartujú v sobotu 15. augusta už o 7:00 hod.
Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

16.08.2014 5 874 20 34

Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
336 kilometrová cykloporcia okolo Nízkych Tatier

04.05.2014 7 328 22 44

Prvý tohtoročný výjazd nad 300 kilometrov mi okrem premenlivého počasia priniesol najmä nezabudnuteľné spomienky. Nech sa páči, prvomájová kombinácia stúpaní Vernár, Štrbské Pleso a Donovaly mojimi očami, objektívom, ale hlavne slovami.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 833)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 636)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 620)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 455)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 169)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 099)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 296)