Najnovšie články z kategórie Nizke Tatry

Pozvánka: Škoda HORAL MTB Maratón – dominanta je späť

Radi by ste zažili Kráľovu hoľu počas maratónu Horal ako bývalo zvykom? Po dlhom čase je tento legendárny kopec a symbol trate Krejzi späť.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana - zábava pokračovala v Nízkych Tatrách

Obľúbená séria detských pretekov pokračovala 4. kolom, a to v Nízkych Tatrách v okolí Demänová Rezort na členitej trati.
Kráľova hoľa alebo slovenský Mont Ventoux

S dávkou fantázie viete aj u nás natrafiť na slávne stúpanie Tour de France. Poďte s nami do mrazivej krajiny bičovanej vetrom a výšky takmer 2000 m, pričom nezostalo len pri jednom výstupe.
Reportáž: Detská tour Petra Sagana - slnečná sobota v Nízkych Tatrách

Tak sa slniečko usmialo po prvýkrát tento rok aj na mladých „saganovcov“ a to počas 3. kola populárnej Detskej tour Petra Sagana.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - 3. kolo na úpätí Nízkych Tatier

Minulý rok na jeseň tu séria končila, tentokrát si ju vychutnáme v krásnej jarnej scenérii.
Reportáž: Liptov Ride – voda, blato, sneh alebo z Mikuláša na Chopok a späť

Podobný úvod „pretekovej“ sezóny som vôbec nečakal, no niekedy sú tie nečakané situácie zároveň najlepšie. Alebo ako som zaskakoval za Jána Halika v netradičnej štafete.
Moja dokonalá MTB trasa - 165 km/5 400 m plných výhľadov, hrebeňov a trailov

Už ste si niekedy položili otázku, ako by vyzerala vaša dokonalá trasa? Ja som ju skúsil vytvoriť podľa mojich predstáv a výsledok môžete posúdiť.
Svidovské sedlo a Čierny Váh – dve trasy s krásnymi výhľadmi na Liptove

Doprajte si ticho, pokoj a nádherné výhľady na najvyšší vrch Nízkych Tatier. Ak si k výletu pridáte aj Čierny Váh, tak ako my, čaká na vás aj top panoráma Vysokých Tatier a výjazd vhodný pre všetky kategórie cyklistov.
Najkrajšie stúpania - Malý Šturec – kráľovstvo serpentín

Sú kopce, ktoré zaujmú svojimi parametrami, najmä prevýšením, alebo sklonom. Prípadne sú kopce, ktoré ponúkajú nádherné prostredie a výhľady. No a sú také, kde zaujme hlavne samotná cesta nahor.
Najkrajšie stúpania – Špania Dolina alebo spojenie cyklistiky a slovenskej histórie

Dať si pekne do tela a hore sa odmeniť nádherným prostredím. Kombinácia, ktorá má svoje jedinečné čaro a nájdete ho aj v tejto banskej lokalite.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Jazdenie v okolí Donovál - jedna z najkrajších cyklotrás

Počas tohto výletu navštívite Veľkú Fatru, Nízke Tatry, uvidíte skutočne krásne panorámy a ešte si aj dobre zajazdíte.