Najnovšie články z kategórie Nizke Tatry

Pozvánka: Cyklonárez 2 - postav sa horskému chladu

Akcia, ktorá má sebou len prvý ročník a už si získala medzi „zimnými bikermi“ svoje meno. Uvidíme, aký bude ten ďalší...
Pozvánka: 1. zimný Cyklonárez 2017 v Nízkych Tatrách

Poď na dno vlastných síl obklopený horským chladom ďaleko za limitmi fitnes krások a požieračov kuraciny. Daj si januárový CYKLONÁREZ - už 14. januára v Nízkych Tatrách!
Jesenné bikovanie v okolí cyklistického raja s názvom Donovaly

Veľká Fatra aj Nízke Tatry ponúkajú množstvo cyklotrás a počas jesene, kedy sú stromy pestrofarebné je snáď v horách najkrajšie. Ak sa k tomu pridá ešte inverzia alebo hmla, potom je to jeseň so všetkým, čo k nej patrí.
Reportáž: Horal Tour 2015 - Jazda vo vysokohorskom prostredí Vysokých aj Nízkych Tatier

Polmaratón + maratón + XC = Horal Tour. Takouto jednoduchou rovnicou sa dá popísať jediný etapový pretek na Slovensku, ktorý si pripísal tento víkend už svoj 7 ročník. Ako vyplýva z rovnice, tak Tour sa skladá z troch etáp, ktoré zavedú štartujúcich do vysokohorského prostredia Vysokých a Nízkych Tatier a do pohoria Kozie chrbty pri Svite, ktorý je už tradične centrom diania tohto podujatia.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už túto sobotu v Nízkych Tatrách PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už túto sobotu v Nízkych Tatrách

Prestížna séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku, ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015, sa predstaví už najbližšiu sobotu v nádhernej prírode Nízkych Tatier v okolí Kráľovej Hole. ŠKODA Horal MTB Maratón je piatym podujatím tohtoročnej série a ponúkne na výber päť rôzne dlhých a náročných tratí. Každý účastník získa štartovný balíček s cyklo ponožkami ŠKODA a možnosť vyhrať v tombole skvelý originálny horský bicykel ŠKODA. Prvé preteky štartujú v sobotu 15. augusta už o 7:00 hod.
Cyklistická repríza: 400 kilometrov po obvode Tatier opäť po roku

Jeden z vrcholov sezóny, kráľovská etapa, naše Tatry! Po 405 dňoch sa znovu chystám vyraziť na moju srdcovku, trasu trás vedúcu nádhernou scenériou Nízkych a Vysokých Tatier. Najväčšou zmenou je, že na to nebudem sám, pridáva sa aj Maťo. Dvaja skutoční cyklistickí kožmekri tak o druhej ráno začínajú svoj výlet.
336 kilometrová cykloporcia okolo Nízkych Tatier

Prvý tohtoročný výjazd nad 300 kilometrov mi okrem premenlivého počasia priniesol najmä nezabudnuteľné spomienky. Nech sa páči, prvomájová kombinácia stúpaní Vernár, Štrbské Pleso a Donovaly mojimi očami, objektívom, ale hlavne slovami.