www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Okruh' (3 články)

Tip na výlet: Bojnicko – Dubnické cyklotrasy alebo trailom popri Bojnickom zámku

06.07.2018 8 051 5 31

Mesto Bojnice je mnohým známe hlavne vďaka Bojnickému zámku a zoo. Nachádza sa tu však aj zaujímavá sieť cyklotrás a singletrailov, ktoré vznikli na jar tohto roku, a tak som sa ich vybral preskúmať.
Maríkovské Traildorado - nič pre slečinky

09.08.2014 4 340 2 15

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal - jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého...

Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo.
Video z olympijského XC okruhu

30.03.2011 2 513 5 0

Bikeradar.com zverejnil video z olympijského XC okruhu v Hadleigh Farm v Essexe na východ od Londýna. Na bikerov čaká typicky anglický MTB okruh - rýchly, pseudo-technický, s malým prevýšením a množstvom switch-backov. Video z okruhu v článku...

1. Cyklisti a holenie nôh (9 832)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 624)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 616)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 451)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 168)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 096)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 296)