Najnovšie články z kategórie Okruh

Tip na výlet: Okolo Handlovej - známe aj menej známe lokality spojené do príjemného okruhu

Dlho odkladaný okruh spestrený výhľadom z kopca a slušnou porciou kilometrov aj výškových metrov.
Tip na výlet: Bojnicko – Dubnické cyklotrasy alebo trailom popri Bojnickom zámku

Mesto Bojnice je mnohým známe hlavne vďaka Bojnickému zámku a zoo. Nachádza sa tu však aj zaujímavá sieť cyklotrás a singletrailov, ktoré vznikli na jar tohto roku, a tak som sa ich vybral preskúmať.
Maríkovské Traildorado - nič pre slečinky

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal - jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého...

Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo.
Video z olympijského XC okruhu

Bikeradar.com zverejnil video z olympijského XC okruhu v Hadleigh Farm v Essexe na východ od Londýna. Na bikerov čaká typicky anglický MTB okruh - rýchly, pseudo-technický, s malým prevýšením a množstvom switch-backov. Video z okruhu v článku...