Najnovšie články z kategórie Orava

Pozvánka: X. ročník Oravského cyklomaratónu

Oravský cyklomaratón je už o chvíľu tu a so sebou prináša aj naše malé 10-ročné jubileum, ktoré je tento rok okorenené viacerými novými faktami.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo - krátky výšľap a množstvo zatáčiek

Len týždňovú prestávku mala Detská tour a mladí „saganovci“ sa presťahovali z východu Slovenska do Dolného Kubína, kde bola naplánovaná už šiesta zastávka Tour. Počasie sa opäť zahrávalo s účastníkmi a bolo teda poriadne horúco. Nevýhodou bola aj otvorená trať bez stromov, a tak sa účastníci mohli ísť schladiť len do neďalekej rieky Orava.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2016 – tradičný a jedinečný

V sobotu, 2.7.2015 sa uskutočnil 9. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov - Oravský cyklomaratón, ktorý bol zaradený do série Slovak XCM tour 2016, Slovenského pohára XCM 2016 a série Žilinská župa TOUR. Súčasťou akcie bola aj Detská tour Petra Sagana.
Pozvánka: Deviaty ročník Oravského cyklomaratónu v sebe nesie určitú symboliku

Pozývame vás na 9. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov. Oravský cyklomaratón je jedným z pretekov série SLOVAK XCM TOUR 2016 a aj série Žilinská župa TOUR 2016. Súčasťou Oravského cyklomaratónu je aj Slovenský pohár XCM a Detská tour Petra Sagana - 6. kolo.
Tip na výlet: Z Kysúc cez Oravu až do Popradu na žiletke

V lete som zistil, že kamarát v servise požičiava aj žiletky, a keďže mňa to už dlhšiu dobu lákalo, tak som si ju na víkend zobral. Ani nie za pol hodiny už bola naplánovaná na nedeľu parádna trasa s minimom áut, krásnou prírodou a pomerne kvalitnými cestami.
MTB Horská časovka Kubínska hoľa 2015

V sobotu dňa 8. augusta 2015 sa v Dolnom Kubíne na Kubínskej holi konal 1. ročník cyklistického preteku pod názvom MTB Horská časovka na Kubínsku. Celé podujatie prebiehalo v krásnom prostredí s výhľadmi na oravskú prírodu.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2015 - Po páde so zlomeninou 32 km až do cieľa

V sobotu 4.7.2015 sa uskutočnil 8. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov - Oravský cyklomaratón. Bol zaradený do série SLOVAK XCM TOUR 2015, ktorá pozostáva z desiatich cyklomaratónov. Zároveň je súčasťou Slovenského pohára XCM a išlo sa tam aj 5. kolo - Detská tour Petra Sagana. Účasť, napriek dovolenkovej sezóne a veľkej horúčave, bola pomerne slušná. Na štart sa postavilo celkove 605 pretekárov.
Pozvánka: Oravský cyklomaratón 2015

Ahojte bikeri, 8. ročník Oravského cyklomaratonu štartuje o necelý mesiac a to znamená, že je najvyšší čas začať ladiť prípravu, alebo s nejakou aspoň začať :). Usporiadatelia vás touto cestou čo najsrdečnejšie pozývajú na preteky po krásnych tratiach pod majestátnym Chočom s výhľadom na hrebene Kubínskej Hole a Roháčov.
Oravaman: Za oponou

Dokumentárny film o najťažšom triatlone na Slovensku, ale aj o veciach, ktoré sa dejú za oponou. Spoznajte zákulisie a nadšenie ľudí, ktorí stoja za touto kultovou akciou, ktorá svojou náročnosťou prekvapila už mnoho skúsených triatlonistov.
Oravaman 2014

Krátke video o Volkswagen Slovakia Oravaman 2014, ktoré zachytáva prostredie Liptova, Oravy ako aj nasadenie pretekárov. Scenériu trate dobre ukazuje aj zakomponovanie viacerých leteckých záberov. Oravaman je zaujímavá a hlavne náročná akcia, ktorú dokonale vystihuje motto: Bude ako nebolo!
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014

Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)
Reportáž: Detská Tour - 5. kolo Dolný Kubín

Detská tour Petra Sagana zavítala aj na Oravu naozaj symbolicky. Odštartovala presne v rovnaký deň a hodinu ako Peter Sagan štartoval v prvej etape na Tour de France v Anglicku!
Od rána bolo v Dolnom Kubíne príjemné počasie a podľa tvoriacej sa rady na prezentácií bolo jasné, že malých „saganovcov“ príde dnes veľa.