Najnovšie články z kategórie Orava

Na Orave dobre, na Orave blato...

Oravský maratón je jeden z tých na ktorom som ešte nikdy nebol a tak som si povedal, že je najvyšší čas ho skúsiť. Všetko mi hralo do karát, pretože som mal pracovné voľno, posledné dva týždne som bike obzeral ako pekne stojí v garáži a do toho prišla ponuka od Jezusa, aby som sa maratónu zúčastnil miesto neho.
Na Orave dobre, na Orave zdravo

Doplnených 320 fotiek od Roota. Na Oravu som cestoval ako ináč -s Jánošíkom. Jánošík je jeho prezývka, Jano sa volá ináč. Je trochu menší, ale podobá sa na toho z dukátu. Aj v súbore tancoval, aj ho hral, aj ho rebrá bolia, tak mu to prischlo...
Oravský Cyklomaratón 3.7.2010

3. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov je už za dverami! A vyzerá to, že bude jeden z prvých so slnečným počasím, tak si ho nenechajte ujsť...
Návrat na Oravu

V redakcii nám zostal ešte jeden pohľad na tohtoročný Oravský Cyklomaratón. Tentokrát je to pohľad od víťaza maratónu a taktiež celej maratónskej série, Rada Bíroša
Oravský cyklomaratón zo sedla nováčika

Od Oravského Maratónu už ubehol aj mesiac, ale v redakcii nám zostali 2 reporty s iným pohľadom na túto akciu...
Konečne sa priblížil ten osudový dátum 15. 8. 2009, a ja ( už niekoľko týždňov rozhodnutý postaviť sa na štart cyklomaratónu) len ťažko skrývam netrpezlivé očakávania. Oravský cyklomaratón bude mojim prvým maratónom vôbec...
Oravský maratón, alebo ako som sa rozbil...

Hovorí sa, že človek nevstúpi dva razy do tej iste rieky, bahna. Minuloročná účasť na Oravskom maratóne vo mne zanechala taký „silný“ dojem, ktorý mi zabránil štartovať aj na tohtoročnom Súľovskom martýriu. Každopádne, tento rok vyzerala predpoveď počasia priaznivo a tak sa na poslednú chvíľu rozhodujem zúčastniť sa a dať tak Oravskej prírode druhú šancu... a spravil som dobre!
Oravský Cyklomaratón 2008

1. ročník vytrvalostného preteku horských bicyklov v oblasti Oravských kopcov, v sobotu 16.8.2008.
Maratón bude jedným z pretekov série Cyklomaratón, ktorá pozostáva zo 17-tich horských cyklomaratónov na Slovensku a v Čechách.