Najnovšie články z kategórie Pohar

Slovenskí horskí cyklisti opäť bodovali na českom pohári, Paulechová vybojovala 2.miesto

Aj z druhého kola českého pohára v MTB, zaradeného do kategórie UCI C1, si Slovenka Radka Paulechová odnáša 2.miesto v kategórii junioriek.
Reportáž: International MTB marathon Malevil cup: blato, štrk, piesok a ihličie

Malevil Cup v Jablonnom v Podještědí je jedným z najtradičnejších maratónov v Českej republike a v roku 2016 sa koná už po sedemnástykrát.
Reportáž: XVI. International MTB marathon Malevil Cup 2015 - Skvele pripravený maratón

Je piatok 19.06.2015 popoludní a naša výprava v zložení ja (jelo520), Jojo (Bubak) a Miloš (Milkyone) nakladáme biky na strechu auta a vyrážame smer Liberec. Po asi šiestich hodinách jazdy prichádzame do Jablonného v Podještedí, miesta konania Malevilského maratónu. 100km trať tohto podujatia je zaradená do UCI MTB marathon series 2015, čo je predpoklad vynikajúcej atmosféry ale aj konkurencie. Dôkazom je aj účasť pretekárov z 13 krajín ako Holandsko, Kazachstan, Anglicko, Nórsko, Poľsko, Nemecko a iné. Samozrejme aj  my „traja mušketieri“ zo Slovenska.
4. kolo SP v zjazde 2011 - Bachledova Dolina

Názov pretekov: DH Bachledova dolina

Usporiadateľ: Slovenský zväz cyklistiky

Organizátor: stredisko SUN Bachledova a Polcster Racing

Termín konania: Nedeľa 31.7.2011
MTB XCO Považsko - Strážovský Pohár PR článok

MTB XCO Považsko - Strážovský Pohár

MTB XCO Považsko- Strážovský pohár pre rok 2011 bude pozostávať zo 4 kôl, ktoré sa uskutočnia v nasledovných termínoch: 1. kolo 18.6.2011 Lúky, 2. kolo 24.7.2011 Lysá pod Makytou časť Dešná, 3. kolo 13.8.2011 Košecké Podhradie, 4. kolo 24.9.2011 Mojtín – Finále.
Cyklotúru Na bicykli deťom podporilo už približne 1 200 ľudí PR článok

Cyklotúru Na bicykli deťom podporilo už približne 1 200 ľudí

Medzinárodnú charitatívnu cyklotúru „Na bicykli deťom“ podporilo už približne 1200 ľudí. Pelotón štartoval v stredu z najzápadnejšieho českého mesta Aš, dnes prekročil česko-slovenské hranice, v Bratislave sa zastavil v Detskej fakultnej nemocnici na Kramároch, aj na Úrade Bratislavského samosprávneho kraja.
V Pravenci víťazne M. Barényi a Dósová

Víťazmi hlavných kategórií v nedeľňajších pretekoch 2. kola Slovenského pohára a 3. kola Stredoeurópskeho pohára v cross country horských cyklistov sa v Pravenci stali Milan Barényi a Maďarka Eszter Dósová.
Račianska časovka 2011, 1. ročník

2. kolo Župného pohára "Na bicykli deťom" pod patronátom starostu MČ Bratislava - Rača sa pôjde už túto nedeľu z amfiteátru v Knižkovej doline v Bratislavskej Rači. Trať meria 6 km a nastúpate na nej 340 metrov.
Župný pohár v cyklistike chce pomôcť deťom s onkologickými ochoreniami PR článok

Župný pohár v cyklistike chce pomôcť deťom s onkologickými ochoreniami

Bratislavský samosprávny kraj organizuje 1. ročník charitatívneho športového podujatia – Župný
pohár „Na bicykli deťom“, z ktorého výťažok bude venovaný na pomoc onkologicky chorým
deťom. Do Župného pohára je zahrnutých štvoro cyklistických pretekov. „Podpora športových
aktivít a rozvoj cykloturistiky patria medzi priority Bratislavskej župy, preto ma veľmi teší, že organizujeme tieto preteky. Výťažok z podujatia je navyše venovaný na pomoc onkologicky
chorým deťom, čo z tejto šnúry štyroch pretekov robí nesmierne cenné podujatie. Verím, že sa
dočkáme veľkého počtu nasledujúcich ročníkov,“
povedal bratislavský župan Pavol Frešo.
XC Pravenec súčasťou Central European Cup

Pořadatelé Ostravského Chachara reagovali na nedostatek kvalitních závodů cross country na Moravě po svém. Oslovili pořadatele stejně kvalitních závodů v okolních státech. Rakousku, Maďarsku, Polsku a Slovensku. Tak se spojilo 5 kvalitních závodů, v 5 státech, 5 závodů kategorie UCI Class 1 a 2. Vzniknul tak seriál závodů XCO pro kategorie juniorů a do 23 let Středoevropský pohár – Central European Cup (CEC).
SÚŤAŽNÉ PRAVIDLÁ SZC MTB

Four-cross

Maratóny
SÚŤAŽNÝ PORIADOK SP MTB DH NA ROK 2011

Slovenský pohár MTB DH 2011 je usporiadaný ako seriál pretekov a vypisovanie jednotlivých kôl sa riadi platnými športovo-technickými predpismi SZC (ďalej ŠTP SZC). Tento Súťažný poriadok (ďalej "SúP") upresňuje ŠTP SZC a je záväzný pre všetkých účastníkov SP DH 2011 (organizátorov, rozhodcov, trénerov, pretekárov, atď. …)