Články v kategórii 'Preteky' (349 - 360 z 653 článkov)

Pozvánka: Cyklopátrania 2018 – spoznaj Prešovský kraj na bicykli

05.06.2018 2 973 1 0

Obľúbené Cyklopátrania Prešovským krajom pokračujú aj v tomto roku už piatym ročníkom. Zábavno-poznávacie preteky predstavia cyklistom štyri oblasti Prešovského kraja.
Detská tour Petra Sagana 5.kolo – poriadne zablatená trať

04.06.2018 2 096 7

Po prvýkrát netradične na brehu Liptovskej Mary, a to pri Marine Liptov, odštartovalo už tohtoročné piate cyklistické zápolenie na Detskej Tour Petra Sagana.
Pozvánka: Cvyklo Pohár - MTB séria Liptova - pretekaj za dvoch

01.06.2018 3 974 8

Tento rok má svoju premiéru liptovská séria pretekov na horských bicykloch - Cvyklo Pohár, ktorá spája milovníkov cyklistiky, jedného z najkrajších regiónov Slovenka.
Pozvánka: Aké akcie čakajú na milovníkov cyklistiky v mesiaci jún?

31.05.2018 4 339 5

Leto nám už pomaličky klope na dvere, a tak sa spolu poďme pozrieť, čo si pre nás pripravil prvý letný mesiac tohto roka.
Reportáž: STEFE MTB maratón Levočské vrchy – víkend plný zážitkov na východe

30.05.2018 5 121 14 47

Dlhé kopce, krásne počasie, menšia kríza, a to všetko v malebnom prostredí Levočskej Doliny. Tento maratón si ma postupne získal a nemám na mysli len samotné pretekanie.
Detská tour Petra Sagana 4.kolo – necelá päťstovka v obci roka

29.05.2018 2 155 6

Krásny park pri miestnom kaštieli v Spišskom Hrhove privítal uplynulú nedeľu účastníkov už 4. kola Detskej Tour Petra Sagana. Členitá trať preverila všetkých zúčastnených, ktorí sa postavili na štart.
Reportáž: ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN - kvalitné cestné preteky pre všetkých

24.05.2018 5 139 6 29

V mojom blízkom okolí nie je veľa cestných pretekov pre širokú verejnosť, ktoré by mali také zázemie a tradíciu ako ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN. Tento rok sa konal už 13. ročník, ale pre mňa to bola zatiaľ len druhá účasť.
Video: Enduro sa stáva čoraz náročnejšie

24.05.2018 4 527 3 17

Tretie kolo EWS opäť o niečo posúvalo hranice náročnosti, najmä v kombinácii s podmienkami. Niektoré úseky dali poriadne zabrať aj tým najlepším.
Pozvánka: LEVOČSKÝ VÝŠĽAP – na pohodu do kopca

23.05.2018 3 105 5

V sobotu 9. júna sa krásne prostredie Levočskej doliny stane už po druhýkrát dejiskom cyklistických pretekov neprofesionálov. Organizátori dúfajú, že si smolu na nepriazeň počasia vyčerpali minulý rok a na účastníkov bude tentokrát čakať slnečný deň.
Pozvánka: Kellys BIKEFEST Maratón - posledná možnosť výhodne sa registrovať

21.05.2018 2 206 1

Už tento víkend sa po ôsmykrát uskutoční v Kálnici najväčší bicyklový festival na Slovensku - BIRELL BIKEFEST 2018, ktorého súčasťou je aj nedeľný Kellys BIKEFEST maratón.
Druhé kolo Svetového pohára – novinky, súboje, pády a návrat kráľa

21.05.2018 4 652 22

Nemecký Albstadt priniesol atraktívnu novú disciplínu, výbornú divácku kulisu, poriadne šmykľavú trať a rovnako návrat kráľa.
Reportáž: CUBE SPA MTB maratón Rajecká dolina - malofatranská stíhačka

18.05.2018 3 840 14

Sobota - 12. máj, deň D, začiatok maratónskej sezóny, teda presnejšie, začiatok mojej maratónskej sezóny. Tohtoročnú premiéru som si odbil v Rajeckých Tepliciach na druhom ročníku “kúpeľného” CUBE SPA MTB maratónu.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 994)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 802)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 674)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 228)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 533)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 152)