Najnovšie články z kategórie Servis

Video: Ako nastaviť riadítka do roviny

Tento jednoduchý servisný úkon sa oplatí ovládať a dnes si ukážeme niekoľko spôsobov ako na to.
Dokonale čistý pohon rýchlo a jednoducho PR článok

Dokonale čistý pohon rýchlo a jednoducho

Práve starostlivosť o pohon by mala patriť medzi základné činnosti každého cyklistu a s novinkou od Weldtite to bude skutočne otázkou chvíľky.
Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel PR článok

Zaujímavé doplnky a vychytávky (nielen) na bicykel

Dnes sa pozrieme na niekoľko vychytávok a zaujímavých produktov, ktoré vedia spríjemniť nielen jazdu na bicykli.
Doplňte si domáci servis užitočnými nástrojmi PR článok

Doplňte si domáci servis užitočnými nástrojmi

Správny cyklista by mal väčšinu bežných úkonov spojených so servisom bicykla vykonať sám. To však nie je možné, ak k tomu nemáte dostatok adekvátnych nástrojov.
Test: Weldtite Multiklúč CycloTools - rozumná voľba

Ako spoznáte dobrý multikľúč? No predsa tak, že ho budete mať hlavne, keď vám je najviac treba. V poslednej dobe sa mi často stávalo, že som práve tento vitálny nastroj zabudol v druhom batohu.
Video: Najčastejšie príčiny pukania na bicykli a ich odstránenie

Nepríjemné zvuky vychádzajúce z bicykla vedia byť pekne otravné a pritom je riešenie veľmi často jednoduché a rýchle.
Test: Lezyne račňový kľúč - sada s nadstavcami v praktickej taštičke

Jeden z najznámejších Murphyho zákonov znie: „Ak sa môže niečo pokaziť, tak sa to pokazí.“ My cyklisti tam môžeme pridať ešte dôvetok: „...alebo sa to minimálne povolí“.
Olej vo vidlici a tlmiči -  kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

Olej vo vidlici a tlmiči - kedy meniť, aký použiť, na čo dať pozor

Moderné MTB pruženie vie poskytnúť veľkú mieru pohodlia, ovládateľnosti a kontroly nad terénom. Všetko ale za predpokladu, že máte svoje pružiace jednotky správne nastavené a v dobrej kondícii.
Video: Základné nastavenie pruženia - tlak, odskok, progresivita

Správne naladené pruženie je základom jazdy v teréne a jeho prispôsobenie patrí medzi dôležité znalosti každého bikera.
Mazivá do rôznorodých podmienok PR článok

Mazivá do rôznorodých podmienok

Je azda niečo menej príjemné, než pocit suchej a praskajúcej reťaze po prejazde mlákou či po miernom daždi – najmä, ak pred sebou máte ešte podstatnú časť výjazdu?
Test: Crankbrothers Klic HV – malá, efektná a inovatívna mini-pumpa

Klic HV je dômyselná a prepracovaná mini-pumpa, ktorá vo svojom lesklom vnútri ukrýva viacero zaujímavých detailov.
Plášte na suchý a rýchly terén PR článok

Plášte na suchý a rýchly terén

Plášte sú dôležitou súčasťou bicykla a aj keď sa všeobecne pozornosť cyklistov viacej venuje rámu, či kvalitným komponentom, práve kolesá sú tou časťou, ktorá nás spája s povrchom a zodpovedá za to, ako budeme mať svoju jazdu pod kontrolou.