www.welovecycling.com

Články v kategórii 'Skoda' (50 článkov)

Pozvánka: Škoda MTB maratón Levočské vrchy - preteky a krásne výhľady

07.05.2019 2 530 2

Levočské vrchy privítajú 25. mája bikerov, ktorí si budú môcť užiť ďalší MTB maratón v krásnom prostredí.
Fortis Vintage Bicycles – pohľad do cyklistickej histórie

03.05.2019 1 275

Rodený Bratislavčan, no zároveň spokojný obyvateľ Košíc. To je Andrej, ktorý sa venuje zbieraniu starých bicyklov a spoznávaniu ich histórie.
V mestách na dvoch kolesách

19.04.2019 1 331

Cyklistika je športom, ktorý má množstvo odvetví. Niektorí obľubujú rýchle a nebezpečné zjazdy, iní zase radi „fučia“ do kopcov. Máme medzi sebou čistokrvných „žiletkárov”, ako aj vyznávačov MTB, no cyklistika existuje i v mestskom formáte.
Prídi si dobre zajazdiť a možno odídeš aj na novom aute

10.04.2019 2 007

Cyklistika je najmä o radosti z pohybu a prekonaní sa, no dobrá motivácia môže výrazne pomôcť. Práve takou je cena v rámci série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
Lekcie od žien, ktoré robia cyklistiku

29.03.2019 2 534

Ženy sú nielen ozdobou cyklistiky, ale naplno žijú týmto športom a dosahujú v ňom úspechy, ktoré by nemali zostať bez povšimnutia.
Rozhovory s tými, čo dýchajú pre cyklistiku

15.03.2019 2 159

Na stránkach WeLoveCycling sa pravidelne uverejňujú rozhovory s ľuďmi, ktorí robia cyklistiku alebo sú s ňou v úzkom kontakte. Tu je výber tých najzaujímavejších za posledné obdobie.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2019 s viacerými zmenami

01.03.2019 4 103 19

Nové lokality, dôraz na ekológiu a rovnako možnosť vyhrať v záverečnej tombole automobil.
Mesačná desiatka – pravidelný príval správ zo sveta cyklistiky

27.02.2019 1 999

Ak hľadáte prehľad najzaujímavejších noviniek zo sveta cyklistiky, tak ste na správnej adrese. Mesačná desiatka prináša informácie a to najpodstatnejšie z profi pelotónu.
Ako zatočiť so stresom

18.02.2019 2 679

Žijeme v dobe, kedy sme neustále obklopení faktormi, ktoré spôsobujú stres. Uponáhľanosť, stále väčšie nároky na zamestnancov, malý priestor na psychohygienu, to všetko prispieva a hrá do karát stresu.
Bezpečnosť na bicykli

30.01.2019 3 776

Nebezpečenstvo na nás striehne na každom kroku. Presnejšie povedané, pri každom šliapnutí do pedálov. Problémy na nás čakajú v premávke zo strany automobilov, časté sú aj strety s rôznymi zvieratami.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019

22.01.2019 3 234

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.
Ako zlepšiť výkonnosť aj mimo tréningu

31.12.2018 4 047

Častokrát sa snažíte zvýšiť svoju kondíciu prostredníctvom rôznych tréningových metód. Ale očakávaný efekt nie a nie dôjsť. A čo robíte mimo bicykla? Nerobíte chyby, ktoré vás brzdia?
Šport a zdravá strava - len pár krokov k zlepšeniu kvality života

30.11.2018 2 943

Napriek tomu, že je dnešné životné tempo šialene rýchle, je potešujúci fakt, že veľká časť ľudí sa v poslednej dobe začína zaujímať o zdravý životný štýl. Ak ste na začiatku svojho boja so sebou samým, prinášame pár základných rád.
Sériu ŠKODA BIKE OPEN TOUR čaká pomerne výrazná zmena

30.08.2018 7 583 33

Koniec jedného z top maratónov u nás má za následok niektoré zmeny v rámci série a tiež možné zavedenie nových pravidiel.
Reportáž: ŠKODA Horal MTB maratón – tu má počasie svoje vlastné pravidlá

15.08.2018 8 041 21

V roku 2004 bol Horal môj prvý bikový maratón. Dal som si trať Lejzi, dostal 3 defekty na modrých plášťoch Rubena a dobojoval do cieľa... zapáčilo sa mi to.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice – Majstrovstvá SR

03.08.2018 2 823

Milovníci trailov by nemali chýbať v sobotu 1. septembra na 15. ročníku tohto obľúbeného podujatia, na ktorom sa budú tentokrát konať Majstrovstvá SR v MTB maratóne.
Súťaž: Zažite Tour de France na vlastnej koži

13.07.2018 2 124

Automobilka ŠKODA AUTO tento rok oslavuje 15. výročie partnerstva s Tour de France. Využite jedinečnú príležitosť a zapojte sa do súťaže, v ktorej môžete okrem iného vyhrať aj prelet nad pelotónom „Starej dámy“.
Reportáž: ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN - kvalitné cestné preteky pre všetkých

24.05.2018 4 576 6

V mojom blízkom okolí nie je veľa cestných pretekov pre širokú verejnosť, ktoré by mali také zázemie a tradíciu ako ŠKODA Autoprofit SEREĎMARATÓN. Tento rok sa konal už 13. ročník, ale pre mňa to bola zatiaľ len druhá účasť.
Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy  - poriadne bahenné kúpele

Reportáž: ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy - poriadne bahenné kúpele

21.05.2018 5 068 21

Dohňany sú už dlhé roky úzko spojené s horskou cyklistikou. V sobotu 19. mája táto cyklistická “Mekka” už po druhýkrát hostila 2. kolo piateho ročníka ŠKODA BIKE OPEN TOUR pod názvom ŠKODA Dohňany - Púchov Trophy.
Ďalšie zábery z projektu Catching Breath

18.12.2017 2 054 1

Pozrite si ďalšie fotografie z akcie, ktorá si vzala za úlohu pokoriť legendárny priesmyk Khardung La v Himalájach v novom rekorde.
Catching Breath alebo lapanie po dychu vo výške viac ako 5 000 metrov

08.12.2017 3 738 4

Ak sa chcete dozvedieť, čo obnáša pokoriť rekord na sieti Strava v Himalájach, čítajte ďalej.
ŠKODA už 14-krát podporuje Tour de France a pri tej príležitosti máte šancu na jedinečný zážitok

01.07.2017 2 767

Čo hovoríte na zájazd spojený s preletom ponad trať Tour de France vo vrtuľníku alebo 3-dňový kemp s legendou, Stephenom Rochom? ŠKODA na počesť 14. výročia dáva túto možnosť všetkým, ktorí sa zapoja do súťaže..
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – opať vydarený vstup do novej sezóny

01.05.2017 9 574 13

Rýchla a prekvapivo ani nie veľmi blatistá trať prilákala takmer 800 pretekárov, pre ktorých bol aj tento rok pripravený kvalitne zabezpečený pretek, ale poďme si ho predstaviť pekne od začiatku...
Pozvánka: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – nezmeškajte zahájenie maratónskej série

31.03.2017 4 434 3

Maratón vo Svätom Jure začína 29.4. a už tradične otvára klasickú maratónsku sezónu - zároveň je aj prvým kolom ŠKODA BIKE OPEN TOUR.