www.wilier.com

Články v kategórii 'Skoda' (86 článkov)

Aj v roku 2020 stále v obraze vďaka WeLoveCycling

PR 15.01.2020 1 354

Nový rok prináša pre mnohých z nás rôzne výzvy. Niektorí možno chcú začať s cyklistikou, ostatní sa chcú v nej posúvať ďalej.
Rok 2019 s WeLoveCycling

PR 28.12.2019 1 393

Počas tohto roka boli stránky WeLoveCycling plné pestrého obsahu zo sveta cyklistiky. Či už išlo o informácie z profipelotónu alebo to boli reportáže zo série Škoda Bike Open Tour. Každý cyklista si mohol na tomto portáli nájsť to svoje.
To najlepšie z rozhovorov na WeLoveCycling v roku 2019

PR 13.12.2019 1 386

V tomto roku ste si mohli na stránkach WeLoveCycling prečítať rozhovory s ľuďmi, ktorí sú nejakým spôsobom spojení s cyklistikou.
Čo s dlhými zimnými večermi - WeLoveCycling vám poradí

PR 28.11.2019 3 656

V našom podnebnom pásme je to s vykonávaním cyklistiky v týchto mesiacoch skutočne náročné.
Univerzálny jazyk nás cyklistov

PR 15.11.2019 4 999

V každej sociálnej skupine používajú jej členovia určitý špecifický jazyk. A inak tomu nie je ani v našom prípade.
WeLoveCycling - všetko o najslávnejších pretekoch sezóny

PR 31.10.2019 2 021

Počas roka 2019 sme boli svedkami krásnych súbojov počas veľkých trojtýždňových pretekov. Áno, máme na mysli Giro d´Italia, Tour de France či španielsku Vueltu.
WeLoveCycling v iných krajinách

PR 19.10.2019 1 522

Žijeme v globalizovanom svete, kde sa dokážeme spojiť s kýmkoľvek na druhej strane zemegule do niekoľkých sekúnd. Z našej planéty sa stal jeden veľký celok a tento progres spoločnosti prospel aj cyklistike.
S WeLoveCycling na výlet do zahraničia

PR 28.09.2019 2 090

Cyklistika je šport, ktorý sa dá vykonávať v rôznych podmienkach. My, Slováci, určite poznáme vo svojom okolí miesta, ktoré stoja za návštevu na dvoch kolesách.
Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach

PR 30.08.2019 1 615

Ľudia trávia na sociálnych sieťach množstvo svojho voľného času a dokonca sú tam aj počas pracovnej doby. Ak by sme zobrali všetkých obyvateľov našej planéty, tak v priemere strávi každý z nás 60 minút denne na Facebooku či Instagrame.
Prežili sme Tour de France s WeLoveCycling

PR 17.08.2019 1 798

Existuje cyklistika a potom je tu ešte Tour de France. Tak charakterizoval najslávnejšie etapové podujatie britský šprintér Mark Cavendish.
Pozvánka: August - čo nepremeškať v druhej polovici prázdnin

30.07.2019 2 131 1

August je druhým prázdninovým mesiacom a zároveň časom, keď si mnohí z nás doprajú po celoročnom nasadení v práci aj poriadny oddych. Nechcete si spríjemniť dovolenku aj nejakými cyklistickými pretekmi? Pozrime sa na to, aké akcie sú v ponuke...
Na výlet s WeLoveCycling

PR 25.07.2019 2 221

Cyklistiku mnohí milujeme práve preto, že pri nej musíme nutne vyraziť „do sveta“. Pri ostatných športoch nám stačí navštíviť staré známe športovisko, telocvičňu, bazén či fitness štúdio. No my máme možnosť si povyraziť na spoznávanie nových, nami neobjavených miest.

1. Berme veci trochu s nadhľadom (8 141)
  2. Môže jeden čap zmeniť celý segment? (7 616)
  3. Ako som sa učil v 36-tke bunny hop (6 688)
  4. Rok závisláka alebo 10 500 km a 499 hodín na bikoch (5 918)
  5. Krstní otcovia horskej cyklistiky - Gary Fisher (5 867)
  6. Ako som (ne)vyhral Dubničák (5 513)
  7. Gravel bicykle ako nastupujúci trend - novinky pre sezónu 2020 (5 468)
  8. Hardtail modely - Sram vs. Shimano (5 241)
  9. Slepé vetvy v histórii MTB: Shimano Airlines (4 961)
  10. Video: Upgrade SLX bŕzd na XT - doplňte si nastavenie free stroke (4 892)