Najnovšie články z kategórie Skoda

Pozvánka: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice - pre pretekárov i rodiny s deťmi

Dokonalá kombinácia pretekov so súťažným duchom a podujatia vhodného pre amatérov i rodinky s deťmi v krásnom prostredí Rajeckej doliny vás očarí svojou atmosférou už 18. septembra.
Cestní cyklisti v Bratislave sa dočkali - L’Etape Slovakia 2021

Dlhé roky veľká akcia pre cestných amatérov v hlavnom meste chýbala, preto ma potešila možnosť zajazdiť si v uliciach Bratislavy a okolí a to hneď v duchu Tour de France.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – krásny ale drsný zároveň

O Slovenskom raji som do tohto víkendu akurát tak počúvala. A keďže si stadiaľ všetci odnášali kopec pekných zážitkov, tento rok som tam nemohla chýbať ani ja.
Reportáž: ŠKODA MTB Cyklomaratón Topoľčianky - prvýkrát na dlhej trati

Keďže trať v Topoľčiankach patrí k mojim obľúbeným, nič nepoteší viac, ako takýto štart do sezóny. Pre mňa však mali dané preteky o to väčší význam, že išlo o moju prvú dlhú trať.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj - treba zažiť

Slovenský raj je obľúbený a vyhľadávaný hlavne turistami, ale raz do roka sa premení na miesto konania ŠKODA BIKE OPEN TOUR. A nebude tomu inak ani tento rok.
Pozvánka: Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky 2021 - ŠKODA BIKE OPEN TOUR štartuje

Bikerská sezóna sa konečne rozbieha a Škoda MTB Cyklomaratón Topoľčianky je na úvod naozaj krásnym podujatím. Vytýčené trasy vedú úchvatným prostredím Tribečského pohoria.
Pozvánka: Zažite podmienky Tour de France na Slovensku	PR článok

Pozvánka: Zažite podmienky Tour de France na Slovensku

Pokiaľ ste si doteraz mysleli, že rok 2021 bude len súčtom nudných pandemických mesiacov so zrušenými, či v lepšom prípade presunutými pretekmi, tak opak je pravdou. Slovensko po prvýkrát privíta preteky L’Etape du Tour de France.
Rok s WeLoveCycling PR článok

Rok s WeLoveCycling

WeLoveCycling v ničom nezaostáva za svojím názvom a neúnavne prináša zaujímavé články z oblasti cyklistiky. Pravidelná dávka noviniek zo sveta profesionálov, rozhovory na aktuálne témy či so zaujímavými ľuďmi.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR s WeLoveCycling - aký bol tento ročník

Prvá polovica roka 2020 bola ovplyvnená pandémiou a obmedzeniami, ktoré nám priniesla. Väčšina z nás sa však snažila pripravovať aspoň individuálne a aj počas karantény zlepšovať svoju kondíciu.
Reportáž: ŠKODA MTB maratón Rajecké Teplice – podmienky len pre odvážnych

Posledný septembrový víkend sa konalo záverečné kolo ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2020, konkrétne išlo o podujatie v Rajeckých Tepliciach. Na výber mali účastníci už tradične tri rôzne dĺžky a náročnosti trasy.
Slovenské cyklistické nádeje na WeLoveCycling PR článok

Slovenské cyklistické nádeje na WeLoveCycling

Všetci sme nadšení cyklisti, avšak občas sa objavia dni, keď potrebujeme znovu namotivovať. V takých chvíľach m§že byť dobrým riešením prečítať si rozhovor s niekým, kto sa cyklistike venuje na profesionálnej úrovni.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tradične vysoká priemerka

Začiatok septembra mávam obvykle vyhradený pre ŠKODA Slovenský raj maratón, ktorý mám podobne ako Horal na skok od Popradu.