Najnovšie články z kategórie Skoda

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2020 – už siedmy ročník maratónskej série  PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2020 – už siedmy ročník maratónskej série

Aj v tomto roku sa môžete tešiť na maratónsku sériu, ktorú si pod svoje krídla zobrala spoločnosť Škoda.
Cyklistická sezóna 2019 z pohľadu WeLoveCycling - čo stojí za pripomenutie PR článok

Cyklistická sezóna 2019 z pohľadu WeLoveCycling - čo stojí za pripomenutie

Začiatok roka a príprava na novú sezónu sa často nesie aj v duchu rekapitulovania. O čom všetko stránky WeLoveCycling informovali v roku 2019?
Aj v roku 2020 stále v obraze vďaka WeLoveCycling PR článok

Aj v roku 2020 stále v obraze vďaka WeLoveCycling

Nový rok prináša pre mnohých z nás rôzne výzvy. Niektorí možno chcú začať s cyklistikou, ostatní sa chcú v nej posúvať ďalej.
Rok 2019 s WeLoveCycling PR článok

Rok 2019 s WeLoveCycling

Počas tohto roka boli stránky WeLoveCycling plné pestrého obsahu zo sveta cyklistiky. Či už išlo o informácie z profipelotónu alebo to boli reportáže zo série Škoda Bike Open Tour. Každý cyklista si mohol na tomto portáli nájsť to svoje.
To najlepšie z rozhovorov na WeLoveCycling v roku 2019 PR článok

To najlepšie z rozhovorov na WeLoveCycling v roku 2019

V tomto roku ste si mohli na stránkach WeLoveCycling prečítať rozhovory s ľuďmi, ktorí sú nejakým spôsobom spojení s cyklistikou.
Čo s dlhými zimnými večermi - WeLoveCycling vám poradí PR článok

Čo s dlhými zimnými večermi - WeLoveCycling vám poradí

V našom podnebnom pásme je to s vykonávaním cyklistiky v týchto mesiacoch skutočne náročné.
Univerzálny jazyk nás cyklistov PR článok

Univerzálny jazyk nás cyklistov

V každej sociálnej skupine používajú jej členovia určitý špecifický jazyk. A inak tomu nie je ani v našom prípade.
WeLoveCycling - všetko o najslávnejších pretekoch sezóny PR článok

WeLoveCycling - všetko o najslávnejších pretekoch sezóny

Počas roka 2019 sme boli svedkami krásnych súbojov počas veľkých trojtýždňových pretekov. Áno, máme na mysli Giro d´Italia, Tour de France či španielsku Vueltu.
WeLoveCycling v iných krajinách PR článok

WeLoveCycling v iných krajinách

Žijeme v globalizovanom svete, kde sa dokážeme spojiť s kýmkoľvek na druhej strane zemegule do niekoľkých sekúnd. Z našej planéty sa stal jeden veľký celok a tento progres spoločnosti prospel aj cyklistike.
S WeLoveCycling na výlet do zahraničia PR článok

S WeLoveCycling na výlet do zahraničia

Cyklistika je šport, ktorý sa dá vykonávať v rôznych podmienkach. My, Slováci, určite poznáme vo svojom okolí miesta, ktoré stoja za návštevu na dvoch kolesách.
Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach PR článok

Sleduj WeLoveCycling na sociálnych sieťach

Ľudia trávia na sociálnych sieťach množstvo svojho voľného času a dokonca sú tam aj počas pracovnej doby. Ak by sme zobrali všetkých obyvateľov našej planéty, tak v priemere strávi každý z nás 60 minút denne na Facebooku či Instagrame.
Prežili sme Tour de France s WeLoveCycling PR článok

Prežili sme Tour de France s WeLoveCycling

Existuje cyklistika a potom je tu ešte Tour de France. Tak charakterizoval najslávnejšie etapové podujatie britský šprintér Mark Cavendish.