Najnovšie články z kategórie Tomas Visnovsky

Český Malevil Cup bude hostiť ME v maratóne

Ak potrebujete dlhodobý cieľ, v roku 2022 sa ME XCM vrátia k našim západným susedom. Opäť tak bude maratónska špička na dosah, rovnako ako možnosť porovnať si sily s najlepšími.
Video: Ako vyzerá trať Cape Epic 2019 play_arrow

Video: Ako vyzerá trať Cape Epic 2019

Len nedávno bola predstavená trať najväčšieho MTB etapáku pre rok 2019 a vy si ju môžete pozrieť v pekne spracovanom videu.
Majstrovstvá sveta v maratóne – dojmy našich jazdcov z náročnej trate

Minulú sobotu sa pod Tre Cime v Dolomitoch konali Majstrovstvá sveta v maratóne, kde nechýbala ani dvojica našich jazdcov. Čakala ich trať v dĺžke 102 km a prevýšením 4200 m.
Reportáž: Novodubnický MTB Maratón 2018 – keď vás predpoveď počasia neodradí

Tohtoročný „Dubničák“, teda aby sme boli presnejší, ten čo sa konal 25.8.2018 v Novej Dubnici, bol v znamení očakávania blata a ťažkého terénu. Nakoniec to ale vôbec nebolo také zlé...
Majstrovstvá Európy v XCO poriadne prevetrali techniku jazdcov

Uplynulý víkend sa v talianskom Darfo Boario Terme konali Majstrovstvá Európy na extrémne náročnej trati. Ako dopadli naši a aké sú ich dojmy?