Najnovšie články z kategórie Umrtie

Demoitiého úmrtie zatienilo Saganov triumf

Úmrtie belgického cyklistu Antoina Demoitiého zatienilo nedeľňajšie preteky Gent-Wevelgem, na ktorých triumfoval Slovák Peter Sagan. Dvadsaťpäťročný jazdec tímu Wanty-Groupe Gobert Demoitié zahynul pri páde na trati flámskej klasiky s dlažobnými kockami, ležiaceho na zemi ho prešla motorka.
Dôležitosť sledovania zdrávotného stavu športovcov a preventívne prehliadky

Milí športovci, vzhľadom k tomu, že sa pohybujem aj pracovne aj ako hobbík (alebo hobbíčka...:-) ) pri športe, nedá sa mi nevyjadriť aj k zdravotnému stavu športovcov a hlavne prevencii, na ktorú sa mi zdá veľa športovcov zabúda...
Majster sveta Stander zahynul, zrazil ho taxík

Na následky zrážky s taxíkom počas tréningu vo štvrtok zomrel juhoafrický horský cyklista Burry Stander. Podľa informácií internetového portálu cyclingnews.com sa nehoda odohrala neďaleko Shelley Beach na juhu jeho rodnej krajiny. Na tragickú nehodu zareagoval aj slovenský cyklista Peter Sagan. "Bol som pri tom, ako sa stal majstrom sveta, Burry odpočívaj v pokoji, strašná správa," uviedol prostredníctvom sociálnej siete Facebook P. Sagan.