Najnovšie články z kategórie Valparaiso

Filip Polc a Tomáš Slavík v Čile na CityDownhill World Tour utiekli svojim súperom rozdielom triedy

Aj v druhom kole päťdielneho seriálu sa rozhodovalo medzi Filipom Polcom a Čechom Tomášom Slavíkom a opäť vyšiel zo súboja víťazne Polc. Na 3. mieste skončil Nemec Johannes Fischbach so stratou viac ako 2 sekundy.
Perfektný zostrih zo závodu mestských zjazdov vo Valparaise

Aj druhé kolo série mestských zjazdov na horských bicykloch City Downhill World Tour v čilskom Valparaise vyhral Filip Polc. Vychutnajte si perfektné kúsky, ktoré jazdci predvádzajú.
Video: Polc druhý v mestskom zjazde vo Valparaise

Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil v mestskom zjazde v čilskom Valparaise konečné druhé miesto. Dvadsaťdeväťročného Pezinčana predstihol iba domáci pretekár Mauricio Acuňa. Polc predchádzajúce dva ročníky tohto podujatia vyhral. Video
Polc prvý na mestskom downhille vo Valparaiso v Chile

Po mestkom preteku v Santose ma čakal už posledný z mojej zimnej tour vo Valparaise v Čile.
Možno si niekto pamätáte, že som minuli rok vyhral a opisoval tuto trať, ako najťažšiu a najdlhšiu z pomedzi mestkych pretekov. Treba tu ukázať ako človek vie zvládnuť jazdu na hline, schodoch, skokoch klopenkach a k tomu ešte prišliapnuť do pedálov.