Najnovšie články z kategórie Youtube

Video: Tip na výlet - Levočské vrchy na pohodu

Ak niekedy navštívite Levoču a okolie, máme jeden tip na výlet, ktorý zvládne skutočne každý.
Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE -  synonymum pre slovo komfort

Video: Cannondale Synapse a technológia SAVE - synonymum pre slovo komfort

Pozrite sa na endurance model od Cannondale, ktorý dopĺňajú vlastné prvky s označením SAVE, určené pre čo najväčšie pohodlie.
Video: Ako zalepiť bezdušový plášť

Bezdušové kolesá prinášajú veľa výhod až pokiaľ nedostanete defekt, ktorý sa vám nebude dať zalepiť pomocou tmelu, či knôtov.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Video: Dopĺňanie energie počas maratónov

Správny a dostatočný príjem energie je jedným zo základných predpokladov toho, aby ste dorazili do cieľa a čím dlhšia trať, tým hrá dôležitejšiu úlohu.
Video: SRAM Force eTap AXS - 12 rýchlostí za rozumnejšie peniaze

Predstavujeme 12 rýchlostnú novinku americkej firmy SRAM. Bezdrôtová sada Force eTap je rovnako ako top výbava Red aj vo variante 1 a 2x12 rýchlostí.
Video: MTBIKER - cyklistika je len jedna, tak nerieš a jazdi

Niekedy ľudia až moc riešia, kto jazdí aký štýl a pritom zabúdajú na jedno - cyklistika je tu pre všetkých a každý si v nej nájde to svoje. Tak si ju užívajte naplno...
Video: Na výjazde s Tomášom Višňovským - život profíka, tréning, výživa

Poďte sa pozrieť na výjazd s profesionálnym cyklistom, počas ktorého sme sa porozprávali o viacerých zaujímavých témach.
Video: GT a triple triangle - nerozlučná dvojica

Nie je veľa značiek, ktoré by si dlhé roky dokázali zachovať jeden typický konštrukčný prvok. Výnimkou je GT a ich typický triple triangle. Aké sú jeho výhody?
Video: Ako testujeme elektrobicykle v MTBIKER centre

Testovanie bicyklov je neodlúčiteľná súčasť pri ich predaji.
Video: Weldtite multikľúč Cyclotools 20 - šikovný pomocník na výjazd

Základné náradie na opravu by nemalo chýbať na žiadnom výjazde a dobrým tipom môže byť novinka od Weldtite.
Video: Sella Ronda Hero alebo ako chutí 84 km s prevýšením 4 000 m v Dolomitoch

Poďte sa so mnou pozrieť priamo na trať maratónu, ktorý dokonale kombinuje náročné kopce, singletracky smerom nadol a tiež úžasnú scenériu. No a okrem videa tu nájdete aj netradičnú galériu.