Najnovšie články z kategórie Youtube

Video: Ako jazdiť na pumptracku - pumpovanie

Základom jazdy na pumptracku je samozrejme ten správny spôsob získavania rýchlosti. Ako na to vám povie Tomáš z Bike Academy.
Spúšťame český web a YouTube kanál MTBIKER_CZ

Mnohí z vás určite vedia, že česká cyklistika je skutočne na vysokej úrovni. Aj z toho dôvodu by sme sa radi zamerali aj týmto smerom a priniesli niečo nové.
Video: Výhody pluskových kolies na ebikoch

Prečo sa rozmer kolies 27,5 + hodí ideálne pre použitie s elektrobicyklami? To sa dozviete vo videu.
Video: Ako uchytiť CO2 bombičky

Výrobca príslušenstva Weldtite ponúka viacero úchytov, ktoré vedia uľahčiť manipuláciu a prevoz CO2 systému.
Video: Fuji M-Link - originálne zavesenie zadnej stavby

Pozrite sa ako pracuje zadná stavba pri trail a all-mountain modeloch Fuji a aké ponúka vlastnosti.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Rock Machine STORM e60-29 - dostupný univerzál

Elektrobicykle sa stávajú čoraz populárnejšími aj v našich končinách a stále viac a viac ľudí hľadá dostupnú alternatívu. Jednu takú vám predstavíme.
Video: Felt Edict 1 - spoločník na preteky a do hôr

Tento stroj ste mohli vidieť už vo viacerých videách z akcií a dnes sa na neho pozrieme trochu bližšie.
Video: Základné rozdiely medzi gravel a endurance bicyklami

Popularita gravel a endurance bikov ťaží najmä z väčšej univerzálnosti a možnosti užiť si jazdu aj na horších cestách. Viete však aký je rozdiel medzi týmito dvomi kategóriami?
Video: Tip na výlet - kopec Baske a Hrebeň na Homôlku

Tento úsek patrí už dlhé roky medzi tradičnú súčasť Novodubnického maratónu a vždy dá bikerom poriadne zabrať.
Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov

Preteky sú pre človeka vždy vysoká záťaž bez ohľadu na výsledok. To, čo spravíte ihneď potom ako prejdete cieľ, preto netreba podceňovať.
Video: Giant Liv Embolden E+1-19 - aj dámy si zaslúžia pohodlie

130 mm zdvih umožní užiť si ako aj bežné cestičky, tak aj náročnejší terén. Najmä v spojení s výkonným pohonom od výrobcu Yamaha.