MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Preteky do vrchu - Red Bull Hill Chasers 2013

Zavolajte najlepších bmx, cestných, mtb a vlastne akýchkoľvek cyklistov zo širokého okolia, postavte ich vedľa seba na štart pod kopcom bez rozdielu kategórii a máte atraktívnu show, ktorá priláka a pobaví množstvo divákov.
Okolo Baskicka - Porte víťazom 5. etapy, P. Velits 20.

Víťazom piatkovej 5. etapy cyklistických pretekov WorldTour Okolo Baskicka, ktorá viedla z Eibaru do Beasainu a merala 166,1 km, sa stal Austrálčan Richie Porte. V celkovom poradí si udržal líderské postavenie Kolumbijčan Sergio Luis Henao. Slovák Peter Velits skončil v piatok na 20. mieste, v priebežnom hodnotení figuruje na 21. priečke, ďalší cyklista SR Juraj Sagan nedokončil piatkovú 5. etapu.
Rudimental - Waiting All Night

Pamätáte na video BEKIM - ŽIVOT=PÁRTY? Nový oficiálny videoklip k skladbe Waiting All Night sa nesie v podobnom duchu. Silný a najmä skutočný príbeh Kurta Yaegera, ktorý dokazuje že skutočný priatelia, vytrvalosť a pevná vôľa toho dokážu naozaj veľa!
ROB TRNKA

Nalaďte sa na víkend s českým fotografom a bikerom Rob-om Trnkom
Treefur with Graham Agassiz

DH náklad od Grahama Agassiza
Okolo Baskicka - Quintana víťazom kráľovskej etapy

Víťazom štvrtkovej 4. etapy cyklistických pretekov WorldTour Okolo Baskicka sa stal Kolumbijčan Nairo Quintana z tímu Movistar pred krajanom Sergiom Henaom a Španielom Albertom Contadorom.
Slováci sú na pretekoch Okolo Maroka naďalej úspešní

Slovenskí cyklisti pokračujú v kvalitných výkonoch na pretekoch Okolo Maroka, na ktorých bol zatiaľ v každej etape jeden z nich na stupňoch pre najlepších. Šnúru úspechov natiahol Roman Broniš, ktorý v 6. etape finišoval na 2. mieste, keď vyhral špurt štvorčlennej skupiny. Do príslušného kontinentálneho rebríčka UCI si pripísal jazdec Dukly Trenčín Trek 5 bodov. Celkovo si Slováci vybojovali v Maroku už 24 bodov do kontinentálneho rebríčka UCI.
To najlepšie z BMX 2012 / 2013

Krásny zostrih toho najlepšieho BMX jazdenia z rokov 2012 a 2013 od Dylana Pfohla.
Súťaž o štartovné na Svätojurskom MTB maratóne pozná víťaza

Počas uplynulého týždňa ste sa mohli zapojiť do súťaže o dve štartovné na blížiacom sa Svätojurskom MTB maratóne
Bolesť a trápenie na Absa Cape Epic 2013

Tento etapový pretek nie je len o radosti a víťazstvách...
Varga slovenskou nádejou v 25. ročníku MS

Už počas nadchádzajúceho víkendu (6. - 7. apríla) sa v novozélandskom Aucklande začína osemdielny seriál pretekov majstrovstiev sveta v triatlone. Doteraz sa v tomto mimoriadne dynamicky rozvíjajúcom sa športe uskutočnilo 24 šampionátov, v nadchádzajúcom jubilejnom dvadsiatom piatom bude mať svoje želiezko v ohni aj Slovensko. Dvadsaťštyriročný Bratislavčan Richard Varga (nar. 28. januára 1989) si vlaňajšími výsledkami vybojoval právo štartu v celom tohtoročnom seriáli.
Na Okolo Baskicka po tretej etape lídrom Henao

Víťazom stredajšej 3. etapy cyklistických pretekov WorldTour Okolo Baskicka sa stal Kolumbijčan Sergio Luis Henao Montoya z tímu Sky pred svojim krajanom Carlosom Albertom Betancurom Gomezom zo zoskupenia AG2R La Mondiale.