MTBIKER magazín - Všetky články a videá

Mahďar tretí v tretej etape na Okolo Maroka

Aj v tretej etape cyklistických pretekov Okolo Maroka sa postavil na stupne pre najlepších jazdec Dukly Trenčín Trek. Po Matejovi Jurčovi a Marošovi Kováčovi sa to podarilo Martinovi Mahďarovi, ktorý finišoval na 3. priečke.
Peter Velits druhý v úvodnej etape na Okolo Baskicka

Slovenský cyklista Peter Velits finišoval v úvodnej etape pretekov WorldTour Okolo Baskicka, ktorá mala štart i cieľ v Elgoibare a merala 156,5 km, na 2. mieste. V špurte prehral len s Austrálčanom v službách Orica-GreenEdge Simonom Gerransom.
Servis kľúk HollowtechII

Predvedieme si jednoduchú demontáž a montáž najčastejšie používaných kľúk od strednej triedy a vyššie v kolekcii produktov od značky Shimano. Tento návod využijete pri montáži horských kľúk HTII triedy Deore, LX, SLX, Saint, XT a v prípade kľúk mimo zostáv s označením FC-M542, 543, prípadne aj DXR ale aj pri cestných kľukách HTII Sora až Ultegra.
Kováč skončil druhý v náročnej etape v Maroku

Slovenský cyklista Maroš Kováč obsadil 2. miesto v druhej etape pretekov Okolo Maroka a do kontinentálneho rebríčka UCI si pripísal 5 bodov. Po náročných 153 km zaostal jazdec Dukly Trenčín Trek za víťazným Mathieuom Pergetom o 7:03 min. Trenčanom sa zatiaľ na africkom kontinente darí, v prvej etape finišoval druhý Matej Jurčo.
Zimné jazdenie II.

Tak sa zdá, že sa sneh nevzdá len tak ľahko...
P. Sagan prehral na Okolo Flámska len s Cancellarom

Slovenský cyklista Peter Sagan si na prvé víťazstvo na niektorej z najslávnejších a najväčších jarných klasík bude musieť ešte počkať, na nedeľňajšom storočnom podujatí Okolo Flámska (256 km) obsadil 2. miesto. Dvadsaťtriročný jazdec Cannondale prehral na najslávnejších belgických pretekoch iba s Fabianom Cancellarom, ktorý podujatie vyhral už aj v roku 2010.
Jurčo druhý v úvodnej etape Okolo Maroka

Slovenský cyklista Matej Jurčo obsadil 2. miesto v úvodnej etape pretekov Okolo Maroka. Do kontinentálneho rebríčka UCI si jazdec Dukly Trenčín Trek pripísal 5 bodov.
Okolo Flámska

Jedna z najprestížnejších jarných klasík už zajtra!
Kráľ Záhoria MTB Maratón 2013 PR článok

Kráľ Záhoria MTB Maratón 2013

Propozície k 1. Preteku ČESKO-SLOVENSKEJ MTB MARATÓN TOUR 2013, ktorého trať je situovaná na úpätí Bielych Karpát do rekreačnej oblasti Zlatnícka dolina. Na pretekárov čaká zaujímavá trať, ktorá obsahuje dlhé a krátke výjazdy a zjazdy, lesné, ťažné cesty a turistické chodníky.
Orbea cross country

Trochu krásneho XC pred blížiacim sa víkendom
Prehľad modelov Canyon 2013 PR článok

Prehľad modelov Canyon 2013

Ako ste sa mohli dozvedieť v predchádzajúcom článku, značka Canyon ponúka s príchodom modelov 2013 aj nové slovenské zastúpenie. Dnes sa bližšie pozrieme na jednotlivé modelové rady tohto nemeckého výrobcu.
Nízko letiaci Brian Lopes

Ťažko k tomuto videu niečo dodať, rýchlosť akou sa Brian Lopes rúti je až neuveriteľná. Odporúčame zapnúť zvuk na maximum.