Najnovšie články z kategórie Bicykel

29 palcové hardtaily do 2 000 € – v jednoduchosti je krása PR článok

29 palcové hardtaily do 2 000 € – v jednoduchosti je krása

Veľké kolesá, tuhosť rámu a prijateľná výbava sú kľúčové komponenty pre športovo založených jazdcov a to vedia splniť aj bicykle v tejto kategórii.
Video: Orbea Rallon 2019 M-Team 19 - originálny dizajn v štýle enduro

Ak vás láka náročný terén a nehľadáte kompromis, model Rallon na karbónovom ráme má rozhodne čo povedať.
Univerzálna výbava pre rôzne aktivity PR článok

Univerzálna výbava pre rôzne aktivity

Ak radi kombinujete viaceré športy, máme pre vás niekoľko tipov na vhodné doplnky.
Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch PR článok

Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch

Ak vám to financie dovolia a chcete využiť potenciál horskej cyklistiky do jej krajnosti, niet nad čím váhať. Celoodpružené modely so solídnou výbavou splnia to, čo si od nich budete sľubovať. V prvom rade zábavu...
Video: Ebike do najtvrdšieho terénu

GHOST Hybrid SL AMR X bol v stánku GHOSTu jednoducho neprehliadnuteľný a niet sa čo čudovať, jedná sa o nekompromisný stroj, ktorý sa nezľakne ničoho.
Test: Orbea Gain D20 19 - nevšedný elektro cesťák

Ak by ste sa ma pred pár rokmi spýtali na názor o e-bikoch, tak by som vám asi odpovedal, že ma vôbec nezaujímajú a že sú to bicykle pre lenivých zbohatlíkov. No od tej doby sa môj názor na e-biky rôzne formoval a dnes mám na tieto bicykle výrazne odlišný názor, ako v ich začiatkoch.
Video: Ghost Road Rage Fire 6.9 LC - objavte nové cesty

Bicykle z kategórie gravel majú naozaj čo ponúknuť a dôkazom je aj tento model od Ghost.
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 € PR článok

Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019 PR článok

Motivácia jazdiť aj v roku 2019

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.
Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd PR článok

Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd

Zážitky sú bezvýhradne cennejšie než nástroj, ktorým sa k ním dostaneme. Aj s lacnejším modelom bicykla sa dá spoznávať okolie a výrazne zlepšiť kondícia.
Video: Ghost SL AMR 4.7 - na hranici medzi kategóriou trail a enduro

Niektoré bicykle sa nedajú presne škatuľkovať a presne sem patrí ja model od Ghost pre priaznivcov technického terénu.
Pluskové hardtaily do 2 500 €  - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom PR článok

Pluskové hardtaily do 2 500 € - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

Práve zima a náročné podmienky dávajú vyniknúť širším kolesám a hardtailom. Pritom zďaleka neutrpí ani ich univerzálnosť a možnosť využitia počas celého roku.