Najnovšie články z kategórie Canyon

Novinka: Canyon Lux Trail – pod taktovkou downcountry

Mať stále ľahkú a efektívnu „raketu“ na preteky, no pripravenú zvládnuť aj náročný trail a celodenné výjazdy v horách. Podobné ambície má nový Lux Trail.
Test: Canyon Grizl - všestranný univerzál

Vždy som bol veľký fanúšik nemeckej značky Canyon a bol to práve ich bicykel, ktorý ma ešte v roku 2017 tak trochu "nalomil" na gravel jazdenie. Ponuka na testovanie novinky, u ktorej som ani názov nemohol vedieť dopredu, sa neodmieta.
Novinka: Prichádza Grizl -  nový gravel od Canyonu

Novinka: Prichádza Grizl - nový gravel od Canyonu

Trh s gravelmi dnes už vyzerá stabilnejšie a pri výrobcoch to už nie je len o tom, či tieto modely vôbec vyrábať a predávať.
Test: Canyon Spectral CF 8.0 - 29-palcová dokonalosť

Minulý rok som mal možnosť testovať takmer na chlp rovnaký Spectral, no postavený na "menších" kolesách. Pre rok 2021 prišiel Canyon s 29” verziou a práve na ňu sa pozrieme v teste.
Test: Canyon Stoic 4 – v jednoduchosti je krása

Záujem, ktorý počas minulého roka vyvolalo predstavenie modelu Stoic, zodpovedal naladeniu jazdcov pre technickejšie jazdenie. V najvyššej verzii Stoic 4 sme ho dostali aj my do redakčného testu.
Canyon predstavuje novinku Stoic a inovovaný Spectral 29 CF

Na vlne trailových modelov, vďaka ktorým si môžete užívať nielen vzdialené krásy prírody, ale súčasne aj technické bonbóniky trailov, predstavuje Canyon dvojicu modelov Stoic a Spectral 29 CF s prívlastkom 2021.
Test: Canyon Exceed CFR Team – XCO raketa pre tých najnáročnejších

Koncom augusta predstavil výrobca Canyon novú verziu pretekárskeho stroja Exceed CFR team. S rámom o hmotnosti 835 gramov sa zaradil medzi najľahšie bicykle na okruhoch svetového pohára. Ako dopadol v teste?
Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro

Ako reálne jazdí tento výborne vybavený bike, hodí sa na klasické enduro, trail alebo do bikeparkov?
Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed PR článok

Novinka: Canyon predstavil ešte ľahší model Exceed

Značka Canyon je jedným zo svetových lídrov horskej cyklistiky a dôkaz o tom prináša aj v rámci kolekcie MY21, v ktorej sa objaví prepracovaný Exceed vo viacerých vyhotoveniach.
Test: Canyon Grail AL 7.0 - 100 % gravel jazda

Môj prvý gravel mi umožnil objaviť čaro novej dimenzie jazdenia. Chytilo ma to a ako to už býva, začal som sa pozerať po biku, ktorý by sa mi páčilo mať doma. Voľba padla na Canyon Grail.
Test: Canyon Neuron 7.0 AL – prepracovaná trailová stálica pre rok 2020

Pre túto sezónu prepracovali nemeckí inžinieri hliníkový Neuron na obraz hodnotnejších karbónových súrodencov. Či sa vydali správnym smerom, som na domácich trailoch zisťoval posledných pár týždňov.
Canyon cestná kolekcia 2020 - posuňte sa na vyššiu úroveň PR článok

Canyon cestná kolekcia 2020 - posuňte sa na vyššiu úroveň

Či už túžite po aerodynamických krivkách, po nízkej hmotnosti alebo po univerzálnom bicykli na cesty aj mimo nich, Canyon má v ponuke na rok 2020 pre každého niečo.