Najnovšie články z kategórie Cratoni

Test: Cratoni AllSet Pro - sadne ako uliata

O každej prilbe, ktorú som doteraz vlastnil, som si myslel, že mi dobre sadla. Až pri tejto som zistil, čo to skutočne znamená.
Test: Cratoni C-Maniac 2.0 MX - do bikeparku, no nielen tam

Prilba je najdôležitejšou časťou celej výbavy bikerov. Je na nezaplatenie jazdiť v modeli, ktorý perfektne sedí na hlave a na ktorý sa môže jazdec spoľahnúť.
Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka PR článok

Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka

Vo svete športu nie je už dlhšiu dobu žiadnou novinkou používať chrániče. Mnohým z nás taká prilba už nejedenkrát zachránila život alebo si odniesla len pár škrabancov od konárov.
Test: Ľahká AM prilba Cratoni AllRide a okuliare Cratoni Raw - nie len pre tých, ktorí chcú na biku dobre vyzerať

Nemecká značka Cratoni mala povesť výrobcu trochu konzervatívne vyzerajúcich XC prilieb. Môj záujem o ne stúpol najmä uvedením nového sortimentu prilieb s označením ALL. Pre enduro jazdenie boli predstavené prilby AllTrack, AllSet a samozrejme nesmela chýbať ani varianta pre začínajúcich All mountain jazdcov v podobe prilby AllRide, ktorú som podrobil niekoľko-týždňovému testovaniu.