Najnovšie články z kategórie Cube

Nový web CUBEbikes.sk spustený PR článok

Nový web CUBEbikes.sk spustený

V roku 1992 si pár do bikovania zbláznených garážových kutilov spolu sadlo a hodili reč o založení vlastnej bicyklovej značky. Počas Mountinbike-boom-u by to malo znieť americky. A najlepšie, aby to pozostávalo len zo 4 písmen. Toto bola hodina zrodenia CUBE. V súčasnosti predávajú Oberpfálčania 250.000 bicyklov ročne.
Cube Bikes 2011 s novým webom PR článok

Cube Bikes 2011 s novým webom

Nemecké biky Cube, ktoré na Slovensko dováža Slovkolex, dostali nový web: www.cubebikes.sk. Na webe nájdete kompletnú ponuku modelov 2011 aj s príslušenstvom a vysvetlenou technikou. Takisto funguje nová Facebook page: www.facebook.com/pages/CUBE-bikes-Slovakia/190947357604475.
Biky CUBE 2010 + cenník

Do redakcie sa nám dostali fotky bikov CUBE pre rok 2010 a k nim pripojený aj slovenský cenník. Nech sa páči...
CUBE Press Camp 2010

V júni prišiel Martin Šatka zo Slovkolexu s pozvánkou na Cube Press Camp – prezentáciu noviniek bikov CUBE pre ďalšiu sezónu. Keďže sa Press Camp odohrával v Zillertáskom údolí v Tirolských Alpách, neváhal som ani minútu… Nájdete tu predstavenie noviniek CUBE a FOX pre rok 2010
Cube Stereo – krátky testík

Možno si niektorí z vás na tohtoročnom Súľovskom maratóne všimli krikľavo zeleno – bielo – zlatý full s nálepkou Cube. Išlo o nový, 2007 all-mountain model Stereo, ktorý som dostal na maratónsky krst v Súľove. Pokúsim sa o krátku recenziu tohto biku...