Najnovšie články z kategórie Cube

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky PR článok

Cestná kolekcia CUBE 2017 – pohodlie, aerodynamika aj preteky

CUBE patrí medzi výrobcov, ktorí dokážu vďaka svojej širokej ponuke cieliť na jednotlivé preferencie jazdcov. Či už túžite hlavne po pohodlí a komforte alebo naopak, hľadáte športovo zameraný bicykel schopný zvládnuť aj preteky na najvyššej úrovni. Navyše, v kombinácii s veľmi dobrým pomerom ceny a ponúkaných vlastností. No a nie je tomu inak ani v kolekcii 2017.
CUBE 2017 – zaujímavé novinky pre všetky kategórie PR článok

CUBE 2017 – zaujímavé novinky pre všetky kategórie

Na sezónu ponúka CUBE množstvo zaujímavých noviniek. Medzi nimi napríklad kompletne prepracovaný model celoodpruženej rakety AMS 100 alebo ľahký hardtail Reaction GTC so sadou Sram Eagle za prijateľnú cenu. A to samozrejme zďaleka nie je všetko.
CUBE Hybrid - keď jazdia skúsení jazdci na ebikoch PR článok

CUBE Hybrid - keď jazdia skúsení jazdci na ebikoch

Celoodrpužené biky Stereo Hybrid sú určené do ľahšieho, ale aj náročnejšieho terénu. 12 modelov s pružením od 120 až do 160 mm dávajú možnosť vybrať si ideálneho spoločníka pre krátke aj dlhé výjazdy. Celú ponuku hybridov nájdete na cube.eu/sk.
CUBE: Cestné bicykle 2016 PR článok

CUBE: Cestné bicykle 2016

Modelový rad 2016 v podstate u CUBE rozdelili do 3 hlavných kategórií (comfort, aero endurance, racing). Každá z nich je zameraná na iný štýl jazdenia a podľa toho je vytvorená aj geometria každého radu. Taktiež je zrejmý trend nástupu kotúčových bŕzd, ktoré nájdete vo veľkom množstve u ponúkaných modeloch.
Test: CUBE STING 120 PRO WLS  - výborný trail bike vhodný na celodenné výjazdy po lesných singletrailoch

Test: CUBE STING 120 PRO WLS - výborný trail bike vhodný na celodenné výjazdy po lesných singletrailoch

Kto povedal, že ženy nemajú rady tvrdé jazdenie trialov? Takto znie úvodná prezentácia tohto celoodpruženého biku rady STING 120 PRO WLS, ktorý je určený ženám od značky CUBE pre rok 2016.
Test: Ebike CUBE STEREO HYBRID 120 HPA - užite si výjazdy s pomocou krútiaceho momentu až 75 Nm

Na pár dní sa nám dostal do redakcie celoodpružený ebike CUBE STEREO HYBRID so zaujímavými parametrami: hmotnosť 22 kg, pruženie 120 / 120, krútiaci moment 75 Nm, prevod 1x11 a cena 4 699 eur. Ako sa jazdilo s pomocou batérie, a aké boli prvé dojmy?
CUBE - Celoodpružené novinky 2016 PR článok

CUBE - Celoodpružené novinky 2016

CUBE nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Snaží sa presadiť najmä dobým pomerom ceny a „výkonu“ a pritom nezabúda ani na vlastný vývoj. Taktiež nespí na vavrínoch a pre ďalšiu sezónu bikerom servíruje niekoľko noviniek. Aby v tom nebol chaos, výrobca rozdelil ponuku do jednotlivých kategórií podľa veľkosti zdvihu. Ten aj väčšinou primárne určuje charakter ich použitia. Takže poďme sa postupne pozrieť čo nám ponúka CUBE nové pre rok 2016 v segmente celoodpružných modelov.
Skúsenosti po viac ako roku jazdenia na fulle - Na čo by som sa pozeral, keby som kupoval ďalší

Nie je to tak dávno, čo som sa pohrával s myšlienkou „kúpiť si lepší bajk“. Najviac som sa pohrával s tým, že úplne zmením štýl a úroveň jazdenia. Práve prechod z HT na full-a mi to umožnil a spôsobil to, že z nadšeného polocyklistu s obyčajným bicyklom som sa zmenil na úplného bike závisláka, ktorý chodí domov pravidelne zadrístaný blatom od hlavy až po päty.
CUBE: Cestné bicykle 2015 - Vyberte si z 21 kvalitných modelov PR článok

CUBE: Cestné bicykle 2015 - Vyberte si z 21 kvalitných modelov

Cestná cyklistika sa stáva čoraz populárnejšou aj na Slovensku a preto je dôležité si vybrať správny a kvalitný cestný bicykel. V CUBE máme dlhoročné skúsenosti s navrhovaním a výrobou cestných bicyklov a preto sa budete môcť vždy spoľahnúť na svoj CUBE a užívať si výborný pocit z jazdy.
CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award PR článok

CUBE: ELITE HYBRID - Znamenitý dizajn ocenený Red Dot Award

E-Bike ELITE HYBRID sa stal víťazom Eurobike Gold Award aj the Design and Innovation Award a nedávno bol ešte ocenený navyše prestížnou cenou za dizajn produktu Red Dot Design. 38 renomovaných dizajnérov z 25 rôznych krajín vyberalo najlepšie „kúsky umenia“ z viac ako 4928 rôznych produktov a ELITE HYBRID zabodoval na celej čiare.
CUBE: Ochutnávka z kolekcie 2015

Fotogaléria vybraných bikov z novej kolekcie od top modelov cez HT, fully, ebiky až po detské. Ak patríte medzi priaznivcov nemeckej značky CUBE, určite sa pozrite na nasledujúce novinky.
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...