Články v kategórii 'Cyklistika' (229 - 240 z 963 článkov)

Test: Batoh HAVEN Luminite - akoby na chrbte ani nebol

25.07.2016 6 122 4 1

Sympatická česká značka HAVEN prišla pre rok 2016 s novým prepracovaným bikovým batohom Luminite. Ponúka ho až v piatich farbách, dokonca aj s ružovými popruhmi, takže si vyberie aj nežnejšie pohlavie. Batoh je svojím objemom 11 l vhodný na jednodňové výjazdy. Môžete ho mať s 2-litrovým rezervoárom alebo si ho objednáte bez neho.
Test: Turner RFX V4-0 - Výborne jazdí dolu poriadnym terénom alebo hore, navyše s hravosťou v žilách

20.07.2016 7 139 22 15

RFXko som prvýkrát videl naživo okolo roku 2006 v jednom bikeshope v Nemecku, kde som sa vtedy pracovne ocitol. Hoci nebol najlacnejší, už vtedy ma zaujal a seriózne som o ňom uvažoval. Nakoniec to skončilo inak, ale ani by sa mi vtedy nesnívalo, že o desať rokov budem sedlať jeho mladšieho karbónoveho bráchu, hoci len na testovanie.
Majstrami Slovenska v cross country sa stali Ondrej Glajza a Janka Keseg Števková

18.07.2016 4 729 3 7

Obaja triumfovali s prehľadom pred konkurenciou - Ondrej Glajza s náskokom 1:16 min pred Michalom Lamim a Janka Keseg Števková s odstupom 5:49 min pred Martinou Šichtovou.
Reportáž: Sella Ronda Hero - slnko, dážď, blato, krúpy, kosa a nečakané víťazstvo

23.06.2016 10 380 18 121

Sella Ronda Hero je doslova kultové podujatie, a to má len 7 rokov. Ak máte radi kopce, určite vás zaujme hodnota prevýšenia 4 200 m na 86 km trase, čo už je tak trochu aj horolezectvo. Po 5 rokoch som sa sem opäť vrátil obrusovať najľahšie prevody. A to som vôbec nepredpokladal, ako to celé nakoniec dopadne...
Oblečenie Silvini – funkčný design za rozumnú cenu

PR 17.06.2016 4 488

V dnešnom článku sa trochu bližšie pozrieme na niektoré produkty od českej spoločnosti Silvini Technical Sporstwear. Tá sa zameriava najmä na cyklistiku, beh a bežecké lyžovanie. V týchto oblastiach ponúka kompletný sortiment, ale predpokladáme, že bikerov bude zaujímať hlavne ten prvý spomínaný.
Peter Sagan bude reprezentovať Slovensko na olympijských hrách v Riu de Janeiro v horskej cyklistike v disciplíne cross country

07.06.2016 17 204 63 1

Jeho náhradníkmi budú Michal Lami (BMX klub košický šarkaň) a Martin Haring (Dukla Banská Bystrica). V cestnej cyklistike bude slovenským olympionikom Martin Haring, keďže P. Sagan ním vybojovanú miestenku ponúkol na výmenu za tú z horskej odnože cyklistiky.
Test: Uvex Ultrasonic Race - veľmi ľahká prilba za rozumnú cenu

22.05.2016 8 410 11 6

Uvex je nemecký výrobca, ktorý sa špecializuje hlavne na prilby a okuliare pre cyklistov, zimné športy a dokonca aj pre jazdectvo na koni – áno aj tam treba nosiť prilbu na hlave :-). Z jeho širokej ponuky sa mi do rúk dostal model Ultrasonic Race, ktorý už nejakú dobu nosím na všetky svoje výjazdy, či už na ceste, alebo na MTB.
Potrebný výkon a technika na olympijský okruh v Riu

20.05.2016 11 100 17 54

Pre bližšiu predstavu náročnosti disciplíny, akou je olympijské XC, celkom dobre poslúži nasledujúce video z pohľadu Jaroslava Kulhavého. Celkom pútavé je sledovať okrem skutočne zaujímavej trate v Riu, aj tie poriadne vysoké "skoky" vo výkone. Práve vďaka tomu, je XC tak veľmi špecifické na prípravu...
Datatag – spôsob ako znížiť riziko ukradnutia vášho biku

PR 10.05.2016 6 394

Jedna z najviac nepríjemných vecí, ktorá môže stretnúť bikera, je samozrejme krádež. Navyše, ak sme cyklistickí nadšenci a v bicykloch máme „uloženú“ čiastku, ktorá sa rovná už relatívne schopnému autu. V tom prípade môže prísť vhod každá forma ochrany, napr. aj taká, akú ponúka spoločnosť Datatag.
Test: Sponser Long Energy a Recovery Drink– doplnky výživy pre náročné výjazdy

03.05.2016 5 610 22 9

Dnes sa pre zmenu pozrieme na tak trochu odlišný test. Nie je to bike a nie je to ani oblečenie – sú to doplnky výživy. Samozrejme, niečo také sa „testuje“ trochu inak a veľmi subjektívne. Ťažko sa totiž posudzuje ich primárny cieľ, teda vplyv na výkon. Niečo také ale určite nebudem riešiť, pretože sa jedná vždy „iba“ o doplnky výživy, ktoré z nás Peťa Sagana nespravia, ani keby sme toho jedli tonu :-). Zameriam sa skôr na svoje pocity z týchto konkrétnych produktov, a tak trochu načrtnem, ako som ich využíval v tréningu...
Pozvánka: PEDÁLovník a Vrchárska koruna Žilinská

22.04.2016 2 670 12

V Žilinskom regióne sa dňa 21.5.2016 v kúpalisku Laura Rajecké Teplice uskutoční poloorientačný nesúťažný MTB maratón - PEDÁLovník. Rovnako sa tu rozbieha aj zaujímavý projekt - Vrchárska koruna Žilinská /ďalej VKŽ/. Organizátori z občianskeho združenia Žilinský pedál a bikepoint.sk sa nechali inšpirovať v Českej republike, kde pred 4 rokmi vznikol materský projekt Vrchárska koruna Valašská.
POLARIS – Hviezda cyklistického oblečenia

PR 12.04.2016 4 974 1 4

Aj napriek veľkej konkurencii v ponuke cyklistického oblečenia, sa na slovenskom trhu objavuje nový hráč – anglická značka POLARIS a do svojho portfólia ju zaradil Made4bike.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 902)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 735)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 634)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 179)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 434)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 107)
  10. Novinka: Mondraker Podium Carbon 2021 – doposiaľ najľahší sériovo vyrábaný hardtail sveta (4 975)