www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Cyklistika' (253 - 264 z 962 článkov)

Cyklomost slobody je cyklistickým

Cyklomost slobody je cyklistickým "korzom" Bratislavy

16.10.2015 3 529 14 2

Bratislavský Cyklomost slobody, legendárny vďaka recesii s pomenovaním podľa Chucka Norrisa, má už vyše roka v prevádzke cyklosčítačku. Podľa výsledkov bola cyklistická sezóna na úseku tohto mosta v Devínskej Novej Vsi úspešná. Štatistiky o návštevách turistov v Bratislavskom kraji sú ešte pozitívnejšie.
Rozhovor: Adrián Gazdík - Organizátor série akcií OSA CHALLENGE pre deti aj dospelých

01.10.2015 2 759 11

Organizovať jednu bike akciu v sebe obnáša veľmi veľa vybavovaní a času. Ale čo už privedie niekoho organizovať rovno celú sériu akcií pre deti a po novom aj ich rodičov? Vyspovedali sme organizátora Adriana Gazdíka, ktorý sa na túto cestu vydal dobrovoľne a ešte ho to aj baví.
ELEVEN  - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

ELEVEN - zákazková výroba (nie len cyklistických) dresov pre jednotlivcov aj tímy

PR 01.10.2015 6 281 8 2

Pokiaľ na ďalšiu sezónu plánujete nákup oblečenia na bicykel, nemali by ste určite prehliadnuť značku ELEVEN - Sportswear a internetový obchod.
Fotogaléria: ŠKODA Slovenský raj 2015 - Poriadne rýchle a mokré

13.09.2015 3 957 1 5

399 fotografií z "Raja", kde sa konalo v sobotu 5.9. 2015 finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Aj keď počasie veľmi neprialo, na štart sa postavilo 476 bajkerov a bajkeriek, z ktorých prišlo 469 až do cieľa.
Milovníci retrobicyklov oslávili koniec leta cyklosalónom na zabudnutom kúpalisku Vydrica

11.09.2015 3 549 6

Šieste pokračovanie Spots – podujatia, ktoré spája netradičné miesta a umenie, sa nieslo v znamení dvojkolesových umeleckých diel: Cyklosalón bol venovaný fanúšikom zaujímavých bicyklov typu fixie, retro a cruiser. 1. septembra 2015 sa zabudnuté lesné kúpalisko Vydrica v Bratislave zaplnilo pestrou komunitou „zvláštnych ľudí“, ako už na akciách Spots býva zvykom. Prišli všetci, ktorí sa o takéto bicykle zaujímajú, či majú doma zaujímavý kúsok, ktorým sa chceli pochváliť.
Reportáž: Kaňanský bicigeľ 2015 - Moje prvé preteky, ale určite nie posledné

14.08.2015 4 955 5 23

Moje prvé preteky vôbec, odkedy som sa na bicykel posadil. No teraz už určite viem, že nie posledné. Atmosféra pretekov si ma získala. Registrácia, pripevňovanie čísla, vtipné poznámky od ďalších pretekárov, známosti a stretnutia s ľuďmi, o ktorých som ani len netušil, že jazdia. Do toho vôňa pripravovaného gulášu, porovnávanie bicyklov a horúce letné počasie.
Fotogaléria z Pálavského Krpála

02.08.2015 2 207 3 3

V Mikulove pri Brne, kúsok od hraníc so Slovenskom, sa v sobotu konal MTB maratón Pálavský Krpál, ktorý si zapísal už svoj 8. ročník. Na nenáročnej trati cez krásny región Pálava sa naháňalo aj nemálo Slovákov, ktorí sa na takmer 500 fotkách istotne nájdu.
Bicykle DEVRON predstavené na Slovensku po prvýkrát na Nízkotatranskej MTB Tour

PR 26.07.2015 9 956 3 -4

Po úspešnom debutom roku si chce, najmladšia zo značiek patriacich pod Eurosport DHS SA, udržať svoj smer. Devron získal počas svojej krátkej existencie už niekoľko ocenení a má ambície stať sa najsilnejšou značkou v tejto časti Európy. Tento rok prenikol už aj na slovenský trh.
Pozvánka: Preteku Bike VALACHY vo Veľkých Karloviciach sa zúčastní aj hokejista Jiří Hudler

PR 08.07.2015 1 930 0

VEĽKÉ KARLOVICE – Jeden z najlepších hokejistov NHL Jiří Hudler bude osobnosťou BIKE VALACHY – preteku horských bicyklov, ktorý sa uskutoční v sobotu 11. júla 2015 vo Veľkých Karloviciach v rámci tretieho ročníka seriálu VALACHY TOUR.
Prvý rok kvalifikácie na OH 2016 v MTB XCO + výsledky a fotogaléria z Nového Mesta na Morave

04.06.2015 2 625 5 3

Podľa uverejneného rankingu dokázali v prvom roku kvalifikácie na OH 2016 muži Elite vybojovať pre Slovensko 11. miesto v hodnotení krajín, čo znamená miestenku pre dvoch cyklistov v tejto disciplíne. Michal Lami sa posunul z 12. na 11. miesto, Martin Haring zo 64. na 65. miesto a František Lami zo 102. na 98. miesto. Medzi ženami Elite Janka Keseg Števková spadla o priečku nižšie z 18. na 19. miesto, v celkovom hodnotení kategórie žien však patrí Slovensku 25. priečka. V tejto chvíli to pre ženy znamená nepostupujúcu pozíciu.
Obavy pred nášľapnými pedálmi SPD a prvé skúsenosti a postrehy po 5 mesiacoch jazdenia

03.06.2015 21 727 71 25

Ak sa bikujete nejaký ten piatok a chcete sa posunúť dopredu v jazdných schopnostiach a tým pádom získať lepší zážitok z jazdy, určite prejdite na SPD-čka alebo podobné formy nášľapných pedálov. V prípade lacnejších tretier, sa môžete spolu s dávkou odvahy za približne 100 eur posunúť výrazne vpred v jazdení. Nasledujúci článok je prehľadom najčastejších obáv a prvých skúseností po prechode z klasických pedálov na SPD.
100 km MTB výlet v bulharskom pohorí Vitosha

02.06.2015 3 328 2 7

Bulharsko nie je iba more, ale aj krásne hory, kde si na svoje prídu taktiež vyznávači horskej cyklistiky. Ideálne počasie, krásna trasa, dobrá partia a pohodová hudba. Môže z toho byť celkom slušný tip na letnú dovolenku :).

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 813)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 569)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 481)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 379)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 644)