Najnovšie články z kategórie Cyklistika

Video: Ako na výmenu lanka a bowdenu

Jednoduchý úkon, ktorý skutočne nestojí veľa peňazí, a pritom vie s kvalitou radenia a jeho presnosťou poriadne pomôcť.
PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba! PR článok

PRO CYCLING hľadá do tímu práve Teba!

Pridaj sa k nám do tímu - hľadáme komunikatívnych, športovo založených odborných predajcov a šikovného samostatného mechanika.
Video: Ako na údržbu kónusov v nábojoch - demontáž, údržba, nastavenie

Kónusy sú ľahko servisovateľné a a hlavne pri správnej údržbe takmer nezničiteľné. V tomto videu sa pozrieme, ako ich správne vybrať, premazať a opätovne nastaviť.
Video: Bratislava - Čierna Hora na bicykloch

Láska hory prenáša, alebo ako sa hovorí, za všetkým hľadaj ženu. Nebolo tomu ináč ani v tomto prípade.
Rozhovor: Jan Kostaa a jeho putovanie na sever Európy

Jeden kontinent, 7 krajín, cez 4 000 kilometrov na vlastnú päsť, s cieľom na legendárnom nórskom North Cape. To je v skratke podujatie North Cape 4000.
Medveďová druhá v scratchi, bodovali aj naši ďalší dráhari

Na pretekoch kategórie CL1, ktoré sa konali 27.-28.1.2018 v belgickom Gente, sa predstavili aj naši dráhari.
Video: Ako sa stavia americký sen

Pozrite si, ako prebieha skladanie bicykla z kategórie "dream bike". Takú garáž aj s jej obsahom by doma zrejme uvítali viacerí...
GPS Art - využitie GPS aj pre zábavu

Cyklistika je fenoménom. Vieme, že vznikla skonštruovaním bicykla niekedy v 19. storočí, ale už Leonardo da Vinci kreslil prvé samohyby podobné bicyklu. Hlavnou hybnou silou rozvoja cyklistiky bola vtedy doprava.
Video: Ako na trackstand, teda státie na mieste

Tento základný prvok príde vhod nielen na “machrovanie”, ale v rôznej svojej podobne hlavne v technickom teréne. Kedy ho využijeme a ako sa ho naučiť?
Test: Roeckl Rossa a Verbier – mierne podmienky, ale aj skutočná zima

Dvojica rukavíc, ktoré majú odlišnú konštrukciu, no svojím účelom a zameraním sa vhodne dopĺňajú. Ak máte problém so zmrznutými prstami, potom tento test môže pomôcť.
Ďalšie zábery z projektu Catching Breath

Pozrite si ďalšie fotografie z akcie, ktorá si vzala za úlohu pokoriť legendárny priesmyk Khardung La v Himalájach v novom rekorde.
Catching Breath alebo lapanie po dychu vo výške viac ako 5 000 metrov

Ak sa chcete dozvedieť, čo obnáša pokoriť rekord na sieti Strava v Himalájach, čítajte ďalej.