Najnovšie články z kategórie Deti

Reportáž: 6. kolo Detská tour Petra Sagana s peknou účasťou 350 detí

Počas trojdňového cyklistického zápolenia HORAL TOUR sa v nedeľu konalo vo Svite už 6. kolo Detskej tour Petra Sagana 16. augusta 2015. A Svit opäť nesklamal. Výborné zázemie, pekná účasť cyklistov (350 detí) a aj divákov, vhodné trate a až na jednu krátku prehánku aj cyklistické počasie.
Pozvánka: Detská tour Petra Sagana vo Svite 16. augusta a v Granči 22. augusta

Po viac ako mesačnej prestávke pokračuje Detská tour Petra Sagana „dvojkolom“ a to vo Svite (16. augusta) a v Granči (22. augusta). Detská tour zavítala do týchto kútov Slovenska už minulý rok a pre úspech podujatia tu máme opäť „repete“.
Reportáž: Detská Tour Petra Sagana - 3. kolo Nižné Kamence, Terchová

Od rána bolo na prezentácií plno, čo bolo predzvesťou, že cestu si nájdete na Detskú tour opäť veľa mladých cyklistov (na troch kolách štartovala už tisícka účastníkov!). ...rodičia používajú netradičné cyklistické predštartové pokriky ako "kúpim Ti zmrzlinku" alebo "rozhodcovia štartujte, veď sa nám deti pocikajú" :).
Reportáž: 2. kolo - Detská tour Petra Sagana 2015

Druhé kolo Detskej tour Petra Sagana malo 2. mája premiérovo zastávku vo Zvolenskej Slatine na miestnom futbalovom štadióne. Podujatie sa konalo v spolupráci s Penziónom Zlatý Dukát a sprievodnou akciou bola aj doobedňajšia cyklojazda O Slatinský dukát. Predpoveď počasia na sobotu neveštila nič dobré a prekonanie rekordnej účasti zo Svätého Jura (registrovaných 468 detí, z ktorých si prišlo zasúťažiť 379) bola v nedohľadne. Ale aj napriek tomu sa „nazbieralo“ na podujatí 240 cyklistov a aj samotné počasie sa počas podujatia celkom umúdrilo.
Reportáž: Odštartovala Detská tour Petra Sagana 2015

V nedeľu 19. apríla vo Svätom Jure odštartoval už II. ročník podujatia DETSKÁ TOUR PETRA SAGANA. Keďže väčšina účastníkov si registráciu nechala na deň štartu, od rána bolo na prezentácii „veselo“. Účastníci okrem pamätného štartového čísla dostali od Petra Sagana aj podpísaný diplom a kartičky, kde zbierajú „Sagan body“. Kto sa bude pravidelne zúčastňovať súťaží a zbierať pečiatky neskôr získa Cebra Bowden balík s cyklo mazaním, či cyklofľašu Peťa Sagana. Snáď motivácia, aby deti prišli na súťaž aj nabudúce :).
Bikerka Adélka a jej druhé video

Určite si všetci spomínate na Adélku a jej video na Rychlebských stezkách, ktoré sme zdieľali pred dvoma mesiacmi. Dobré správy, Adélkin pán otec spravil druhý edit tentokrát z Bikeparku Kouty. Vety ako "mám čúrání" a "nesmíme to říkat mamce" budú raz legendárne. Páni bajkeri, pozerajte a učte sa.
Adélka - najhustejšia rajderka na českých trailoch

Po všetkých tých sponzoringom nadupaných videách na jedno brdo a po všetkých tých urputne sa snažiacich GoPro hrdinských počinov, sa na Youtube objavilo toto najuveriteľnejšie nič nesledujúce bike video. Ukazuje nám, o čom skutočne bajkovanie je. Všetci otcovia (aj budúci) povinne pozerať :).
Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava

Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...
Reportáž: Cyklistický kemp Petra Sagana

Trochu symbolicky a to počas Tour de France, kde Peter Sagan štartoval sme aj my odštartovali prvý cyklo kemp pod menom nášho úspešného cyklistu. V dvoch prázdninových termínoch sa premiérového cyklo kempu zúčastnilo 27 cyklistov zo Slovenska a Čiech.
Ako rodiny s deťmi aktívne trávili voľný čas na bicykloch na Horehroní

V dňoch 25.-28.9.2014 sa na Horehroní v Čiernom Balogu uskutočnil neoficiálny 2.cyklozraz. Stretlo sa tu takmer 70 dospelých aj detských cyklistov. Rodiny so staršími aj mladšími detičkami prišli z celého Slovenska a určite neoľutovali.
Pozvánka: 8.kolo/finále - Detská tour Petra Sagana

Už túto sobotu 13. septembra sa uskutoční v Slovenskom raji, v Hrabušiciach ôsme a teda záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana. Súťažiť môžu prísť malí „saganovci“ od 2 do 16 rokov.
Pozvánka: 4.kolo Detská tour Petra Sagana

Už tento týždeň sa v nedeľu 15.6.2014 uskutoční 4. kolo Detskej tour Petra Sagana. Nový formát cyklo akcií pre deti si získava vďaka dobrej organizácií a atmosfére čoraz väčšiu obľubu. Ak máte čas a svojim deťom chcete dopriať príjemne strávený čas nenáročným športom, toto podujatie bude určite dobrá voľba.