Najnovšie články z kategórie Deti

Pozvánka: Detská tour Petra Sagana 1. kolo – Lučenec

Tento týždeň začína nová sezóna pre našich najmenších pretekárov a už túto sobotu - 1.4.2017, sa uskutoční 1. kolo Detskej tour Petra Sagana s niekoľkými novinkami.
Ghost LECTOR Kid 6 LC – detská raketa s pretekaním v krvi PR článok

Ghost LECTOR Kid 6 LC – detská raketa s pretekaním v krvi

Pri predstave, že v roku 2016 na cyklistickej výstave svetového formátu ako je Eurobike dostane cenu za inováciu a pridanú hodnotu dvadsaťšesť-palcový hardtail, by si asi viacerí z vás nechápavo ťukali na čelo.
Vrchárska koruna žilinská, alebo ako sa jazdí s bábätkom

Idea bajkových vrchárskych korún má počiatky u našich západných susedov na Valašsku, kde v roku 2013 ako prvá vznikla Vrchárska koruna Valašská. Odvtedy pribudlo viacero partnerských projektov a v roku 2016 už bolo vrchárskych korún celkovo 8 (8 x ČR, 2 x SR). Jednou z dvoch slovenských bola v roku 2016 Vrchárska koruna žilinská, ktorú som si dal tento rok na môj bajkový „to do list“.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (2. časť). Ako sme ladili TORP Bite

Ak sa vám zapáčila 1. časť príbehu, tak určite nevynecháte toto pokračovanie, v ktorom aspoň na pár riadkoch popíšeme dolaďovanie niektorých dôležitých komponentov na detskom bicykli a snáď si odnesiete aj zopár užitočných rád.
Príbeh o tom, ako sme postavili unikátny 20" detský bicykel (1. časť): Zaľúbili sme sa do ocele

Písal sa koniec roka 2014. Po letnej sezóne prišiel čas na výber 20” detského bicykla. A tu začína náš, viac ako dvojročný príbeh o tom, kam sme to dotiahli. V prvej časti sa zameriam na to, ako to celé začalo a ako sme prišli k vlastnému rámu a zaľúbili sa do ocele.
Finálové kolo detskej Tour Petra Sagana v Suľove

Voľba na Súľov nebola náhodná, veď práve spoluorganizátori okolo Slava Strečanského pripravujú jedno z najväčších cyklistických podujatí na Slovensku. Lokalita pod Súľovskými skalami priam idylická pre podobné cyklistické podujatie plné detí, z ktorého si môžete pozrieť tento vydarený klip.
Malý hľadač trailov

Dalo by sa povedať, že takto to dopadne, keď si na marketingu v Specialized všimnú video malej ružovej slečny, ktoré sme publikovali ešte v januári :). Oni však mohli použiť svoj rozpočet a trochu to dotiahnúť.
Finále: Detská tour Petra Sagana 2016 aj s dresmi pre troch najlepších vo všetkých súťažných kategóriách

Tento ročník počasie organizátorov Detskej tour nesklamalo alebo mali šťastnú voľbu na výber termínov súťaže. Ani raz v 9 kolách nepršalo, nefúkalo a nebola zima. Skôr naopak tour sprevádzalo slnečné a miestami (Prešov, Dolný Kubín) až horúce počasie. Ale poďme k finálovému kolu, ktoré sa konalo 25. septembra v Súľove.
Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať

V lyžiarskom areáli SKI Makov sa už po 8-krát tento rok stretli účastníci Detskej tour Petra Sagana. Počasie bolo opäť na jednotku a na štart sa postavilo vo svojich kategóriách viac ako 450 cyklistov. Makov organizátori do Detskej tour vybrali úmyselne, veď právu tu Peter Sagan absolvoval ako 9-ročný svoje prvé cyklistické preteky.
Výstavba bikrosovej trate v Rožňave PR článok

Výstavba bikrosovej trate v Rožňave

Ako vznikla nová bikroska od navozenia zeminy, tvarovania vĺn až po prvé jazdy. Aj keď sa to môže zdať, že to je hotové raz-dva, opak je pravdou a stavanie si vyžaduje veľa času aj pomocníkov. Iniciatíva prišla od cyklistických nadšencov a s výstavbou pomáhali v značnej miere aj žiaci ZŠ Jura Hronca v Rožňave. Zajazdiť si môže každý, kto bude mať chuť.
Detská tour Petra Sagana 6. kolo - krátky výšľap a množstvo zatáčiek

Len týždňovú prestávku mala Detská tour a mladí „saganovci“ sa presťahovali z východu Slovenska do Dolného Kubína, kde bola naplánovaná už šiesta zastávka Tour. Počasie sa opäť zahrávalo s účastníkmi a bolo teda poriadne horúco. Nevýhodou bola aj otvorená trať bez stromov, a tak sa účastníci mohli ísť schladiť len do neďalekej rieky Orava.
Detská tour Petra Sagana 5.kolo - tropické teploty a polievanie cyklistov miestnymi hasičmi

Premiérovo v Prešove sa v sobotu 25. júna 2016 uskutočnilo už 5. kolo Detskej tour Petra Sagana. Trať bola situovaná na prírodnom kúpalisku Delňa. Škoda, že voda ešte nebola napustená, v horúčavách, ktoré panovali v sobotu, by to privítal snáď každý účastník alebo divák podujatia. Príjemnou náhradou však bolo polievanie cyklistov miestnymi hasičmi, čo bola poriadna vzpruha pri teplotách nad 35°C. Cyklistickej Detskej Tour pomáhali zabezpečiť podujatie ŠK Velodróm Prešov a Mesto Prešov.