Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Fotogaléria: Eurobike 2014 - 1. časť

Koncom augusta sa uskutočnil v nemeckom meste Friedrichshafen 23. ročník jednej z najväčších cyklistických výstav sveta. Podľa ohlasov vystavovateľov, s ktorými som sa rozprával už možno Eurobike považovať za najväčšiu bike výstavu sveta, kde tento rok vystavovalo 1320 spoločností z 54 krajín. MTBiker bol pri tom a v najbližších dňoch vám budeme prinášať fotogalérie a články z tejto výstavy.
Fotogaléria: Cena Slovenska 2014

V dňoch 29. až 31.8 sa uskutočnili v okolí Žiliny cestné preteky, ktoré tvorili 4 etapy. Na štart sa postavili desiatky súťažiacich a na to, aká bola 4. etapa a následné vyhodnotenie sa môžete pozrieť vo fotogalérií. Celkovým víťazom sa po odjazdených 226,0 km stal KÄMNA Lennard z tímu Brandenburg-Cottbus s časom 5:52:37 a priemernou rýchlosťou 38,455 km/h.
Kellys Green Bike Tour 2014 – Aprílový maratón, ktorý sa išiel v auguste

Tri - dva - jedna - štart a my po úvodnej asfaltke vstupujeme do oči a zuby šmirgľujúceho oblaku prachu, ktorý sa rozplýva až po prejazde cieľovej rovinky. Takto nejako som si myslel, že ľavou-zadnou zhrniem do reportu svoj domáci maratón, ktorý po štyroch ročníkoch poznám naspamäť, aj bez toho, aby som ho vôbec musel absolvovať. No nakoniec ale žiadne opisovanie nehrozilo...
717 fotografií zo ŠKODA Horal MTB Maratónu - nájdeš sa tam?

V sobotu 9. augusta sa vo Svite závodilo na tratiach Horal Krejzi, Krejzi, Senzi, Ízi a Dejzi. Kto sa zúčastnil určite si prišiel na svoje, pretože počasie vyšlo na výbornú a trať ponúkala krásne výhľady na naše krásne Tatry.
50 najlepších fotografií zo závodu 1000 Miles

Zaujímavé momentky zachytávajúce prírodné scenérie, nasadenie súťažiacich, zázemie, ale aj náročnosť tejto extrémnej akcie. Nechajte sa omámiť a začnite trénovať na ročník 2015.
Fotovýber vašich fotografií za jún 2014

Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do sekcie Foto viac ako 1500 fotografií. Pre zaujímavosť sme vybrali 20 záberov, na ktorých je vidieť rôzne bike momenty. Spoznáte si svoje fotky a ako sa vám zábery pozdávajú?
Reportáž: AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly s takmer 1000 štartujúcimi

Krásna príroda a výborné trasy v Súľovských skalách, ideálne počasie a partia nadšencov so skúsenosťami a chuťou zorganizovať maratón. To sú základné ingrediencie podarenej akcie, ktorou určite tohtoročný AUTHOR ŠKODA Bikemaratón Súľovské Skaly bol. Kvalitu tohto maratónu podčiarkuje každoročne aj vysoká účasť bajkerov nielen zo Slovenska ale aj okolitých štátov.
Bratislava City Downhill 2014

Ďalší ročník mestských zjazdov City Downhill World Tour 2014 mal aj tentokrát veľmi dobrú atmosféru. Počasie prialo nielen nám fanúšikom, ale aj súťažiacim. Trať, ktorú som prešiel spolu s otcom bola tento rok upravená a to v cieľovom dojazde. Najviac ma z celej trate uchvátil big drop z mestských hradieb.
Fotoreport z 2. kola SpDH v Malej Lučivnej a vyjadrenia jazdcov

24-25.5 sa v Malej Lučivnej uskutočnilo 2.kolo Slovenského pohára v zjazde, ktorý je sám o sebe nielen o preteku, ale aj o dobrom tréningu do ďalších pretekov. Náročná trať v Lučivnej preverí, kto má akú kondičku a tréning. Prečítajte si aj vyjadrenie jazdca, ktorý skončil po páde v nemocnici s popáleninou 2. stupňa a prasknutým členkom...
Vlkohronský rýchlik

Desiateho mája sa konal už tradičný Vlkohronský maratón, ktorý je zaradený do Maratón BB tour série. Tohto roku to organizátori ešte spestrili, pretekom duatlonu a novou kategóriou Pedelec alias Elektrobiky.
Výhercovia vo fotosúťaži s Gamisport.sk o ceny za €175

Do súťaže bolo pridaných takmer 60 fotografií. Z nich sme v redakcií spravili výber 20-tich, za ktoré ste mohli hlasovať do 12.5. 2014, 12:00. Súťaž sa už skončila a môžeme oznámiť, že výhercami sa stávajú...
Mrazivý 15. ročník Author Šela Marathon

Len málo pretekov si dokáže získať status „kultovej“ záležitosti. Myslím, že do tejto skupiny s určitosťou môžem zaradiť aj Author Šela Marathon, ktorý si v priestoroch hradu Helfštýn odkrútil svoj 15. ročník. Na Morave si tak opäť mohli zmerať sily stovky bikerov...