Najnovšie články z kategórie Full

Celoodpružené bicykle do 4 000 € pre all-mountain a enduro PR článok

Celoodpružené bicykle do 4 000 € pre all-mountain a enduro

Ak vás to ťahá najmä do náročného terénu a radi by ste niekedy vyskúšali aj enduro, budete zrejme potrebovať nejaké tie milimetre zdvihu navyše.
MTB celoodpružené modely do 2 000 € - zvoľte komfort a kontrolu PR článok

MTB celoodpružené modely do 2 000 € - zvoľte komfort a kontrolu

Možno sa práve rozhodujete, či pri výbere bicykla do terénu zvoliť celoodpružený model, alebo skôr ten s pevnou zadnou stavbou – najmä, ak je hlavným kritériom cena.
GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať PR článok

GHOST 2018 – naozaj je z čoho vyberať

Nemecká značka GHOST na ďalší rok pre cyklistov pripravila vynovenú MTB kolekciu, ktorú si dnes predstavíme.
Test: Canyon Spectral CF 9.0 2018 – inovácie, ktoré dávajú zmysel

Za posledné roky stal Canyon medzi bikermi pomerne obľúbenou značkou nielen kvôli svojej priaznivej cenovej politike, ale najmä vďaka schopným bicyklom. Jedným z nich je aj nový Spectral, na ktorý sa pozrieme detailne.
Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie PR článok

Enduro mašiny – nekompromisné biky na tvrdé zaobchádzanie

Enduro segment sa už niekoľko rokov teší narastajúcej popularite. Maximum zábavy a adrenalínu je totižto silno návykové.
Canyon MTB kolekcia 2018 – stačí si len zvoliť jazdecký štýl PR článok

Canyon MTB kolekcia 2018 – stačí si len zvoliť jazdecký štýl

Ťažko budete v ponuke značky hľadať medzeru, Canyon je v sezóne 2018 pripravený v podstate na všetko.
Hurá na bicykle PR článok

Hurá na bicykle

Aj vy sa už tešíte, že pomaly, ale isto je tu jar? Jarné počasie je ako stvorené na prechádzky, pohybové aktivity a pochopiteľne i jazdu na bicykli.
Celoodpružené AM/trail biky s cenou 4 000 € a viac – pôžitok z jazdy terénom PR článok

Celoodpružené AM/trail biky s cenou 4 000 € a viac – pôžitok z jazdy terénom

Segment all moutain a trailbikov je v posledných rokoch najviac skloňovanou kategóriou horských bicyklov, ktorá sa stále viac a viac teší rastúcej popularite. Dnes sa pozrieme na tie pre náročných.
Celoodpružené trail / AM modely s cenovkou okolo 3 000 €  – nezľaknú sú takmer žiadneho terénu PR článok

Celoodpružené trail / AM modely s cenovkou okolo 3 000 € – nezľaknú sú takmer žiadneho terénu

Označenie „trail a allmoutain“ ponúka kategóriu určenú pre širokú škálu terénov. O niečo viac zdvihu na oboch kolesách je zároveň vstupnou bránou do úplne nového rozmeru jazdenia.
Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti PR článok

Celoodpružené bicykle Lapierre 2017 v znamení pestrosti

Pozrieme sa na zúbok zaujímavým enduro strojom a chladných nás nenechajú ani allmountain a trailové bicykle. V týchto kategóriach nájdeme cenovo dostupnejšie modely, ale aj drahšie karbónové mašiny, takže vybrať je rozhodne z čoho.
Nový Specialized Epic FSR 2018 – XC full, ktorý opäť posúva latku smerom hore

Rok 2018 sa ponesie v znamení mnohých ultimátnych noviniek. O pozornosť všetkých moutainbikerov sa hlási nová generácia legendárneho pretekárskeho biku ovenčeného nespočetnými vavrínmi (nielen) v pretekoch svetového pohára. Zoznámte sa prosím, nový Epic FSR prichádza!
Predstavenie: Giant Anthem 29“ – kompletne prepracovaná pretekárska dvadsaťdeviatka

Spolu s predstavením nových modelov Trance, Anthem a XTC na rok 2017, sa logicky vynárala otázka, čo sa stalo s pretekárskou verziou dvadsaťdeväťpalcového celoodpruženého modelu Anthem.