Najnovšie články z kategórie Full

FELT technológia zadného pruženia EQUILINK PR článok

FELT technológia zadného pruženia EQUILINK

Equilink™ používa Felt na svojich trail a all-mountain bicykloch. Bol vyvinutý pre maximálnu efektivitu pri pedálovaní a zároveň tak, aby zachoval tlmič úplne aktívny. Ideálne zadné pruženie pre celodenné dobrodružstvo, alebo agresívnu jazdu na trailoch. Equilink™ pruženie prispieva k rýchlejšiemu stúpaniu a rýchlejšej jazde dole kopcom.
Biky fóristov: Matko055 a jeho Canyon Nerve al 6.0 - Hravá geometria s dobrým osadením za rozumnú cenu

Ahojte, všimol som si, že je bicykel Canyon Nerve AL 6 veľmi odporúčaný na fóre ako full do €1400. Keďže som sa sám rozhodoval, aký bicykel by som chcel, tak som dal na rady a kúpil ho. Rád by som sa s vami podelil o moje skúsenosti a názory na tento bike pre potencionálnych záujemcov.
Biky fóristov: Danny_biker a jeho Canyon Torque FRX 8.0 - Stvorený pre bláznenie na trailoch

Zdravím všetkých bikerov a bikerky, v čase dlhých zimných večerov roku 2013 som sa rozhodol, že chcem na sezónu 2014 celoodpružený bicykel. Dal som sa do hľadania, ktoré trvalo približne 2 mesiace, než som našiel bicykel podľa mojich predstáv, ale nakoniec som sa dopátral k značke Canyon, ktorú som vôbec nepoznal a nikdy o nej nepočul. Keď som sa dostal na ich web oslovil ma hneď bike Canyon Torque DHX, ale po dlhom váhaní som našiel niečo, čo by mi viac vyhovovalo. Bol to Canyon Torque FRX takzvaný „Freeride stroj“, ktorý ma zaujal nielen geometriou a farbou ale aj komponentami.
Biky fóristov: AdMich a Merida Oné Fifti - fulla do pohody aj nepohody

Nie som dupač ani extra maniak, no bicykel je dôležitou súčasťou môjho života – hlavne ako doplnkový šport. Keď som si prezeral MTBIKER a videl tunajšie fotky a videá, začala vo mne rásť myšlienka na kúpu “fulla“. Samozrejme to trvalo dlhšie, kým som si našetril, ale medzitým som študoval recenzie, značky, systémy odpruženia. V Októbri 2013 prišiel deň D. Zozbieral som všetky dostupné eurá a kúpil som si vyhliadnutú Meridu One-Forty 900 2013. O tom ako sa mi s ňou jazdí a čo som na nej vylepšil, sa rád podelím na nasledujúcich riadkoch...
Prehľad systémov pruženia

Rozsiahly sprievodca a radca vo svete celoodpružených rámov, ktorý vám objasní vývoj ale tiež výhody a nevýhody najpoužívanejších systémov celoodpružených rámov ako FSR alebo VPP, no môže vám tiež pomôcť pri výbere rámu s vlastnosťami presne podľa vašich predstáv !