Najnovšie články z kategórie Full

Test: Ghost Lector 3 – vstupná brána medzi kvalitné XC biky

Karbón preniká stále nižšie a nižšie a dnes nie je problém si zaobstarať slušnú „mašinu“ za pomerne rozumný peniaz, ktorá by pred pár rokmi stála viac ako nové auto. Dôkazom je aj Lector 3 od nemeckého Ghostu, ktorý som mal možnosť otestovať a prevetrať na obľúbených stúpaniach a trailoch.
Ako poriadne skákať na celo odpruženom bicykli

Na celo odpruženom bicykli sa skáče iným spôsobom ako na hardtaili alebo BMX-ke. Pozrite si celkom šikovný návod, resp. ukážku, ako zvládnuť s prehľadom základné, ale aj pokročilé skákanie a novú sezónu si môžete užívať jazdenie ešte viac.
Giant: Celoodpružené biky na sezónu 2016 PR článok

Giant: Celoodpružené biky na sezónu 2016

Ako väčšina výrobcov aj Giant pre rok 2016 inovoval svoje rady. Dnes si trochu bližšie predstavíme jeho celoodpružené modely. Giant patrí medzi najväčších zástancov rozmeru 27,5", a tak práve tie tvoria hlavnú časť jeho ponuky vrátane zjazdových špeciálov.
Pekné zľavy na trailové biky Felt s kolesami 29 PR článok

Pekné zľavy na trailové biky Felt s kolesami 29

Preháňate sa radi po trailoch a odvážite sa to pustiť nech ste čím skôr dole? Šikovná geometria a uhol hlavovej trubky 69° dávajú tušiť, že zjazdy budú mať svoje výnimočné čaro a hladina endorfínov vyletí riadne vysoko.
Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu PR článok

Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu

Značka LIV je určená výhradne pre ženy, pričom zohľadňuje pri vývoji a výrobe bikov špecifiká ženskej postavy. Novinky z rady celoodpružených bikov určených pre XC aj trailové jazdenie sú v krásnych farbách a výbornej výbave.
CUBE - Celoodpružené novinky 2016 PR článok

CUBE - Celoodpružené novinky 2016

CUBE nie je na našom trhu žiadnym nováčikom. Snaží sa presadiť najmä dobým pomerom ceny a „výkonu“ a pritom nezabúda ani na vlastný vývoj. Taktiež nespí na vavrínoch a pre ďalšiu sezónu bikerom servíruje niekoľko noviniek. Aby v tom nebol chaos, výrobca rozdelil ponuku do jednotlivých kategórií podľa veľkosti zdvihu. Ten aj väčšinou primárne určuje charakter ich použitia. Takže poďme sa postupne pozrieť čo nám ponúka CUBE nové pre rok 2016 v segmente celoodpružných modelov.
Test: Rock Machine Blizzard 30 na kolesách 29

Máte obmedzený rozpočet na celo odpružený bike, ale pritom si stále chcete užiť výborný zážitok z jazdy? Rock Machine s modelom Blizzard 30 je rozhodne niečo zaujímavé, čo by vám nemalo pri rozhodovaní ujsť z pozornosti. Na Blizzarde som nabehal približne 250 km a aj keď to nie je osadené výbavou XT, z každého výjazdu som si odniesol kopec parádnych zážitkov a radosti z jazdy.
Test: Bike GHOST Kato FS 7 - Celoodpružený bike s výbornou výbavou aj hmotnosťou a cenou pod 2000 eur

Aj keď tento tátoš nie je karbónový, vôbec mu to neuberá na kráse. Za cenu do €2000 získate bike od nemeckého výrobcu GHOST, ktorý v sebe spája dôraz na priaznivejšiu cenu a pritom dobrý komfort jazdy aj v náročnejšom teréne. Kolesá 27,5“, výbava Shimano XT, odpurženie FOX 130, tlmič 120 mm spolu s celkovou hmotnosťou tesne nad 13 kg dávajú tušiť, že testovacie jazdenie bola jedna veľká radosť. Ako to však presne bolo, sa dočítate na nasledujúcich riadkoch.
KELLYS Bicycles na výlete v Chorvátsku PR článok

KELLYS Bicycles na výlete v Chorvátsku

Vydarené video slovenského výrobcu horských, cestných ale aj ďalších typov bikov. V klipe plnom fintičiek si to borci užívajú na SWAG 50 s kolesami 27,5". Viac o biku si môžete pozrieť na http://www.kellysbike.com/SK/
Dlhodobý test: Bike Specialized EPIC COMP CARBON 29 - Vyslovený maratónsky špeciál, ktorý sa presne trafil do štýlu môjho jazdenia

V jednom zo svojich starších článkov som porovnával 29 HT a 29 FS - ich výhody a nevýhody pre športové jazdenie. Nakoniec moja voľba padla v podstate na full a teraz by som rád prezentoval dlhodobejšie skúsenosti s bikom, ktorý o tom rozhodol. Reč je o modeli Epic od amerického Specialized, ktorý mi robí spoločnosť už druhú sezónu a za ten čas dostal naložené veru poriadne :).
Skúsenosti po viac ako roku jazdenia na fulle - Na čo by som sa pozeral, keby som kupoval ďalší

Nie je to tak dávno, čo som sa pohrával s myšlienkou „kúpiť si lepší bajk“. Najviac som sa pohrával s tým, že úplne zmením štýl a úroveň jazdenia. Práve prechod z HT na full-a mi to umožnil a spôsobil to, že z nadšeného polocyklistu s obyčajným bicyklom som sa zmenil na úplného bike závisláka, ktorý chodí domov pravidelne zadrístaný blatom od hlavy až po päty.
GIANT: Technológia zadného tlmiča FlexPoint v plnom nasadení PR článok

GIANT: Technológia zadného tlmiča FlexPoint v plnom nasadení

FlexPoint prináša efektívny, ľahký zadný tlmič s jednoduchou údržbou, ktorý poskytuje rozsah tlmenia 120 mm. Vyberte si svojho nového šampióna z radov GIANT - Kolekcia 2015.