Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Prečo mám (stále) rád hardtail

Nové prepákovania, materiály, zdvihy, tlmiče a možnosti ich zamykania...prečo ma pri tom všetkom stále baví aj jazda na hardtaili?
Tip na výlet: Nenáročný výjazd v okrese Stará Ľubovňa - cez Levočské vrchy a 8 obcí

Trasa síce vedie cez osem obcí na severovýchode Slovenska, no kontakt s premávkou bol minimálny, čo naznačuje, že tento trip je určený pre MTB a gravel jazdcov.
XC rakety v top prevedení - zacielené na pódium PR článok

XC rakety v top prevedení - zacielené na pódium

Sny mnohých z nás ostávajú často len nesplneným cieľom. V cyklistickom svete sú symbolmi takýchto cieľov tie najprepracovanejšie bicykle s inovatívnymi prístupmi a nekompromisnou výbavou.
Zimný Gerlaching na Brnčalku alebo vyše 3 000 výškových v mrazivých Tatrách

Gerlaching, jeden kopec, 3 200 výškových, 5 jázd. Žiadne asfaltové stúpanie nejakou dolinou v lete, ale pravé januárové podmienky pod Tatrami, Brnčalka, sneh a 10 pod nulou.
Unboxing: Rock Machine Blizz CRB 20-29 2021 - hravý karbón

Pevný rám moderného strihu vyrobený z karbónu a kombinácia osvedčených komponentov s dostupnou cenou. A ak vám chýbajú prešmykače, tak tu spozornite.
Dámske modely bicyklov do 2 000 €  - skutočne široký výber PR článok

Dámske modely bicyklov do 2 000 € - skutočne široký výber

Ženská cyklistika asi nikdy nemala lepšie podmienky pre rozvoj ako dnes. Výrobcovia ponúkajú celú paletu modelov výlučne určených a navrhnutých pre dámy.
Video: MTB komponenty - čo sa mi osvedčilo v sezóne 2020 play_arrow

Video: MTB komponenty - čo sa mi osvedčilo v sezóne 2020

Aj keď bola sezóna 2020 dosť špecifická, rozhodne sa nejazdilo menej, práve naopak. Takže nové komponenty dostali zabrať a mnohé obstáli na výbornú.
Koľko vydržia komponenty – starostlivosť, servis a výmena

Cyklistika nie je úplne lacná žáležitosť a človeku vŕta v hlave, čo vlastne bicykel, resp. jeho komponenty znesú a kedy ho čaká prípadný servis alebo výmena.
Unboxing: GT Aggressor 29 Expert 2021 SLT - bike s charakterom

Pohodová jazda s dostatkom prevodov a vďaka klasickej koncepcii rámu GT aj s extra kúskom pohodlia naviac.
VeloCity hľadá nových kolegov - ponuka pre mechanika PR článok

VeloCity hľadá nových kolegov - ponuka pre mechanika

Ak je pre teba cyklistika koníčkom, alebo dokonca životným štýlom, tak posuň túto svoju vášeň ďalej a pracuj s bicyklami na dennej báze.
Vlastné výzvy – tri malofatranské chaty za tri roky

Minulý rok sa zrušili mnohé podujatia, namiesto nich vzniklo veľa rôznych výziev. Ja som si dokončil tú svoju.
Hardtail modely s pohonom Shimano PR článok

Hardtail modely s pohonom Shimano

Medzi cyklistami sa vždy diskutovalo o tom, čo je lepšie. Niekto uprednostňuje karbón, niekto hliník, niekto 29“, iný zas 27,5“ kolesá.