Najnovšie články z kategórie Jazdenie

Video: Pokus o rekord na legendárnom White Rim MTB Trail play_arrow

Video: Pokus o rekord na legendárnom White Rim MTB Trail

Pozrite si pekne spracované video o pokuse zlomiť rekord na ikonickom okruhu v Amerike. Inak nepripomína vám tento chlapík tak trochu Freddieho Mercuryho?
Video: Čo skontrolovať na bicykli po páde play_arrow

Video: Čo skontrolovať na bicykli po páde

Stane sa to časom každému, no po páde je dobré zachovať chladnú hlavu a pár vecí si na bicykli pre istotu skontrolovať.
Video: Najkrajšie stúpania - Ötztaler Gletscherstraße - 11 % priemer do výšky 2 800 m play_arrow

Vyskúšať si vplyv nadmorskej výšky na svoj výkon môžete veľmi dobre na tomto rakúskom kopci, ktorý je ku všetkému aj poriadne strmý...odmena ale rozhodne stojí za to.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - manuál play_arrow

Video: Ako jazdiť na pumptracku - manuál

Ďalším prvkom, ktorý využijete na pumptracku alebo mimo neho, je manuál. Dnes sa pozrieme ako na to.
Video: MTB Singletrack Maratón Košice - 50 km singlov na východe play_arrow

Video: MTB Singletrack Maratón Košice - 50 km singlov na východe

Výborná trať nemusí mať nutne na papieri extrémne parametre. O tom svedčí aj tento maratón, ktorý bol tento rok zaradený do maratónskej série UCI.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - klopená zákruta play_arrow

Video: Ako jazdiť na pumptracku - klopená zákruta

Dôležitým a v podstate základným prvkom pri jazde na pumptracku je správny prejazd klopenej zákruty, na ktorý sa dnes pozrieme.
Príď si zlepšiť techniku jazdy s Bike Academy do MTBIKER centra

Pumptrack je výborný a jednoduchý spôsob, ako sa posunúť v technike jazdy a tvorí základ aj pre jazdu v teréne. A lepšie raz vidieť, ako 100-krát počuť.
Video: Ako jazdiť na pumptracku - pumpovanie play_arrow

Video: Ako jazdiť na pumptracku - pumpovanie

Základom jazdy na pumptracku je samozrejme ten správny spôsob získavania rýchlosti. Ako na to vám povie Tomáš z Bike Academy.
Reportáž: Jakľofski bicigeľ - ako som si užil svoju premiéru

Predposledný júnový víkend sa konalo podujatie Jakľofski bicigeľ v malej obci Jaklovce na východe SR, ktoré som mal v hľadáčiku už dlhšie, no zúčastnil som sa ho až tento rok.
Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr play_arrow

Video: Donovalský Drapák - 50 km v objatí našich hôr

Táto trať ponúka skutočne krásne a náročné jazdenie a rovnako poriadne panorámy Nízkych Tarier a Veľkej Fatry. Veď sa presvedčte na vlastné oči.
Video: Tip na výlet - kopec Baske a Hrebeň na Homôlku play_arrow

Video: Tip na výlet - kopec Baske a Hrebeň na Homôlku

Tento úsek patrí už dlhé roky medzi tradičnú súčasť Novodubnického maratónu a vždy dá bikerom poriadne zabrať.
Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov play_arrow

Video: Čo robiť/nerobiť hneď po skončení pretekov

Preteky sú pre človeka vždy vysoká záťaž bez ohľadu na výsledok. To, čo spravíte ihneď potom ako prejdete cieľ, preto netreba podceňovať.