www.parktool.com

Články v kategórii 'Jozef Metelka' (25 - 26 z 26 článkov)

Jozef Metelka vybojoval v Mexiku tri medaily

14.04.2014 2 252 1 8

Slovenský reprezentant Jozef Metelka zavŕšil svoje úspešné vystúpenie na paracyklistických majstrovstvách sveta na dráhe v mexickom Aguascalientes ziskom striebornej medaily v disciplíne scratch bez rozdielu kategórií.
Jozef Metelka - mám jednu nohu dlouhou

22.11.2013 11 122 8 43

Jožo Metelka je jeden z tých ľudí, ktorý dokáže z čohokoľvek čo na neho život hodí vytažiť maximum. Aj keď na neho život hodí nehodu na motorke s následnou amputáciou ľavej nohy pod kolenom. Namiesto lamentovania Jožo sadol o pár mesiacov na bike a na lyže a v tejto sezóne dominuje v Elite na ceste - nielen medzi para-cyklistami, ale aj medzi "zdravými". Prečítajte si náš rozhovor pre MTBiker.sk.

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 740)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 651)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 518)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 180)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 127)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 328)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 061)