Najnovšie články z kategórie Liv

Liv - výhradne dámska cyklistická značka PR článok

Liv - výhradne dámska cyklistická značka

Na vývoji a dizajne bicyklov Liv sa ženy samy podieľajú, aby každý model spĺňal špecifické ženské požiadavky na pohodlie, dizajn, funkciu a ponúkol ich dokonalú súhru. Skrátka aby vaše zážitky z jazdy na bicykli boli čo najlepšie. Preskúmajte, čo všetko Liv ponúka ženám.
Nová výhradne dámska cyklistická značka LIV patriaca pod krídla GIANT

Neviete čím potešíte svoju polovičku? Giant sa rozhodol vyčleniť dámske biky pod samostatnú značku LIV a okrem bikov stavaných na ženskú postavu prináša aj bohatý doplnkový sortiment. Dámy určite poteší, že okrem kvalitných bikov sa budú môcť pekne zladiť v krásnych farbách a doplnkoch v rovnakej značke. Na výstave Eurobike prebiehal krst značky LIV, MTBiker bol pri tom a tak vám môžeme priniesť zopár našich postrehov...
Fotogaléria: Eurobike 2014 - Yeti, Pivot, Canyon a ďalšie vychytávky

Pozrite si zopár zaujímavých kúskov, ktoré sme počas návštevy výstavy Eurobike zachytili našim objektívom. Určite sa oplatí navštíviť túto výstavu a pozrieť, aké budú novinky v sezóne 2015. Obehať celú výstavu je riadna makačka. Aby ste to stihli a zároveň si ju aj dostatočne vychutnali, tak to zaberie aspoň dva dni.