Najnovšie články z kategórie Maraton

Reportáž: MTB ŠKODA Slovenský raj 2018 - záver sezóny v národnom parku

Rýchla trať v Slovenskom raji je ako stvorená na poriadnu naháňačku a inak tomu nebolo ani tento rok. Navyše prilákala aj bikerov, ktorým nejde len o zbieranie bodov v sérii.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – majstrák ako má byť

Aj keď nemáte ambície bojovať o majstrovský dres, takto pekne namixovaná trať je zárukou naozaj dobrej zábavy. A ešte keď sa ku tomu pridajú aj Murphyho zákony...
Reportáž: Okolo Martinských holí, alebo aj maratón môže byť pohodička

Pekné pojazdenie, príjemná atmosféra, krásne výhľady, beerstopy, skrátka celodenná pohodička na bicykli, to je nesúťažný cykloturistický maratón Okolo Martinských holí, ktorý tento rok oslávil už okrúhle 20. narodeniny.
Reportáž: Novodubnický MTB Maratón 2018 – keď vás predpoveď počasia neodradí

Tohtoročný „Dubničák“, teda aby sme boli presnejší, ten čo sa konal 25.8.2018 v Novej Dubnici, bol v znamení očakávania blata a ťažkého terénu. Nakoniec to ale vôbec nebolo také zlé...
Sériu ŠKODA BIKE OPEN TOUR čaká pomerne výrazná zmena

Koniec jedného z top maratónov u nás má za následok niektoré zmeny v rámci série a tiež možné zavedenie nových pravidiel.
Test: Canyon LUX CF SLX 9.0 PRO RACE – návrat temného rytiera na maratónske trate

Po úspešných novinkách Grail, Spectral a Torque uzrela svetlo sveta aj nová generácia modelu LUX. Nechať si ujsť možnosť otestovať tento model vo výbave z ríše snov skrátka neprichádzalo do úvahy!
Reportáž: Účasť bežného cyklistu na pretekoch pre Makačov – Krušnoton 2018, stredná trať

Tento článok som sa rozhodol napísať hlavne preto, aby som priblížil atmosféru pretekov z pohľadu nás, Bežných cyklistov. Prečo Bežný s veľkým „B“? Pretože väčšinou takéto články píšu „Makači“, ktorí článok spravidla končia: „...boli to krásne preteky a mne to vydalo na celkové 3. miesto v kategórii a 9. celkovo...„.
Test: Horizon Carbon a Sticky – ľahký kokpit od BBB

Dalo by sa povedať, že práve kokpit je vec, ktorá obrovskou mierou ovplyvňuje celkový pocit z jazdy. Tým, čo rozhoduje sú najmä riaditká a gripy a dnes sa bližšie pozrieme na dvojicu od BBB.
Pozvánka: ISTROFINAL SNEŽNICKÝ MTB maratón – spoznaj krásy Kysuckej vrchoviny

V sobotu 8. septembra sa vidíme na piatom ročníku cyklistických pretekov, na ktorých si bikeri užijú krásnu scenériu Kysuckej vrchoviny s čerešničkou v podobe skutočne hravej trate.
Pozvánka: ŠKODA Slovenský raj 2018 - veľké finále

Počul si už o tom, že jazdiť v národných parkoch je zakázané? No, nie je tomu úplne tak. Ak sa chceš presvedčiť na vlastné pneumatiky, príď sa postaviť 8.9.2018 na štart maratónu ŠKODA Slovenský raj.
Reportáž: Kráľovský MTB maratón - maratón v kráľovstve trailov

V auguste sa konajú na východe Slovenska dve zaujímavé akcie. Okrem kultového Horala je pohorie Branisko dejiskom Kráľovského maratónu. Dlhé roky som dával prednosť staršiemu a známejšiemu Horalovi. Musím povedať, že neprávom.
Predstavenie: CRAFT - výber vhodných cyklistických nohavíc ako základ

Odhliadnuc od toho, ako kvalitné sedlo máme na bicykli, pri dlhších výjazdoch môžu vaše sedacie partie citeľne trpieť.