Články v kategórii 'Okuliare' (25 - 36 z 36 článkov)

Test: Novinky HQBC - prilba EPIQE a okuliare QX4 – “povinná” výbava za dobrú cenu

07.07.2017 7 494 1

Široké možnosti nastavenia a prispôsobenia, pohodlie, funkčnosť a vychytávky – tak tieto slová vystihujú testovanú výbavu. Najviac ma prekvapila možnosť „odľahčenia“ okuliarov, kvalitné spracovanie a zaujímavý vzhľad.
Test: Prilba HQBC Dirtz Lime a okuliare HQBC QX5

29.05.2017 7 997 5 8

Kvalitná ochrana hlavy by mala byť neodmysliteľnou súčasťou výstroja každého cyklistu.
Test: Okuliare Altitude Ultimate - jedny z najkvalitnejšie remeselne spracovaných, aké sa mi kedy dostali do rúk

25.05.2017 16 149 11 9

Približne pred dvomi mesiacmi sa ku mne na test dostali okuliare francúzskej značky Altitude, o ktorej som dovtedy nemal ani tušenia.
Prilby a okuliare Cratoni - farebná kvalita z Nemecka

PR 18.04.2017 5 454

Vo svete športu nie je už dlhšiu dobu žiadnou novinkou používať chrániče. Mnohým z nás taká prilba už nejedenkrát zachránila život alebo si odniesla len pár škrabancov od konárov.
Príslušenstvo Kellys – doplnky na každodenné jazdenie aj náročný trail

PR 02.04.2017 9 010

Značka Kellys pôsobí na trhu skutočne dlhú dobu a mnohí si ju spájajú hlavne s produkciou bicyklov.
Blížia sa Vianoce - čím potešiť vášho cyklistu?

PR 28.11.2016 6 680

Vianoce sa nezadržateľne blížia, avšak pokojnej vianočnej atmosfére každoročne predchádza typický zhon a rozmýšľanie, čím obdarovať svojich blízkych. Vybrať vianočný darček, určený špeciálne pre cyklistu, nemusí byť jednoduchou záležitosťou. Najmä, ak neviete, čím by ste ho mohli prekvapiť a zároveň potešiť. Pokiaľ si ani vy neviete dať rady s výberom, máme pre vás zopár tipov, spomedzi ktorých možno vyberiete práve ten svoj ideálny darček.
Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare  Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

Test: Prilba HQBC Graffit a okuliare Qert Plus - pomer cena/výkon príjemne prekvapili

18.08.2016 8 030 9 10

Už dlhšiu dobu som poškuľoval po novej prilbe, keď sa mi nečakane dostala do rúk za účelom napísania recenzie prilba HQBC Graffit a na moje potešenie bola v podobnom odtieni ako je farba rámu môjho biku.
Fotochromatické okuliare - už netreba riešiť, či je práve šero alebo svieti slnko

PR 31.07.2016 16 143

Pri výjazde je fajn, ak sa človek nemusí sústrediť na nič iné ako na samotnú jazdu. Tomu sa prispôsobili dokonca aj výrobcovia okuliarov so svojou ponukou fotochromatických modelov, vďaka ktorým už netreba riešiť, či je práve šero alebo bude svietiť slnko a ktoré sklá si vziať. V dnešnom prehľade produktov si niektoré modely stručne predstavíme.
Test: BBB prilba Varallo a okuliare Adapt - aby sa jazdilo bezpečne a pohodlne

10.07.2016 6 364 7 0

Často zabúdame, aké je v živote dôležité zdravie a, že si ho treba chrániť. Nie je tomu inak ani pri cyklistike, kde niekedy môže dôjsť ku škaredým pádom, odreninám či zlomeninám. Hlava je však určite najzraniteľnejšia, a preto netreba zabúdať na jej ochranu. Ja som mal možnosť otestovať prilbu spolu s okuliarmi od značky BBB. Prilba ma zaujala natoľko, že uvažujem nad predajom starej :). Okuliare ma zase potešili plným rámikom, čo sa mi na celkovom designe najviac páči, ale je to len môj pohľad na vec. Poďme si ich teda bližšie predstaviť...
Zaujímavá novinka: Uvex Variotronic S - okuliare so senzorom a batériou

30.11.2015 10 137 23 6

S elektronikou sa pri bicykloch stretávame čoraz častejšie a nie len pri ebikoch, či elektronickom radení, ale najnovšie aj pri okuliaroch. Nastáva doba, kedy čoraz viac bikerov bude nabíjať nielen telefón, notebook, GPS, svetlo, ale aj také okuliare. Pozrime sa bližšie na tento nový kúsok technológie, ktorý má celkom šikovné a praktické funkcie.
Test: Okuliare ALPINA EYE - 5 VL+

05.10.2014 11 050 22 4

Voľné pokračovanie testov od nemeckých inžinierov z Alpiny, teraz v podobe športových okuliarov Alpina Eye-5 VL +. Okuliare som dostal v balíku spolu s prilbou CAPARAX (Test: Prilba Alpina CAPARAX) a na prvý pohľad sa k sebe výborne hodili. Boli zabalené v tvrdom obale spolu s informačnými letáčikmi a handričkou na utieranie.
Slnečné okuliare Optimal – Vaša slovenská značka

PR 03.08.2013 5 906 1 0

V pondelok prelomového týždňa júla a augusta čakala náš pracovný team klasická hodnotiaca porada a augustový plán. Pri hodnotení návštevnosti našej web stránky mi kolegovia oznámili, že nám stúpa návštevnosť zo stránky mtbiker.sk a navrhli, aby sme sa bikerom ako slovenská značka Optimal predstavili trochu inou formou ako len odbornými faktami, ktoré nájdu aj na stránke.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 923)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 748)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 644)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 189)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 467)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 115)