Najnovšie články z kategórie Pad

Bikuješ sa na cesťáku a zrazu z ničoho nič salto aj s bikom

Na krajniciach ciest číha mnoho nástrah a práve jednu z nich trafil tento nešťastník v dosť vysokej rýchlosti. Trubka ležiaca na ceste hneď zablokovala koleso a nechcený prelet cez riadítka sa mohol začať... Celkom šťastie, že jeho bike netrafil ďalšieho cyklistu.
Najväčší pokus o front-flip v histórii horskej cyklistiky + riadna držka pri dopade

Nie každý má to šťastie, aby bol jeho pád na biku krásne zdokumentovaný, ako sa to prihodilo Tomovi Van Steenberge. Našťastie pri pokuse cez takmer 22 metrový kaňon na Red Bull Rampage 2014 bolo kamier viac ako dosť :) a tak sa na jeho veľmi tvrdý dopad môžete pozrieť aj vy. Našťastie sa Tomovi nič vážneho nestalo, aj keď sa to podľa jeho salta pri dopade, zdá nepravdepodobné.
Nie vždy sa každý skok podarí

Kelly McGarry pri štvrtkovom tréningu na RED BULL RAMPAGE 2014 nedopadol zrovna najlepšie. Pozrite sa, ako sa mu podarilo zničiť svoj bike... Pecka to bola veru riadna.
Quintana škaredo narazil do zvodidiel, novým lídrom Vuelty je Contador

Contador profitoval aj z pádu doterajšieho nositeľa červeného trička Kolumbijčana Naira Quintanu (Movistar). Ten v roztrhnutom tričku a naštrbeným sebavedomým skončil v časovke na 82. mieste s mankom 4:07 za T. Martinom a celkovo klesol z prvého na jedenáste miesto s odstupom 3:25 min. Pre víťaza tohtoročného Giro d´Italia to znamená, že jeho šance na celkový triumf na Vuelte výrazne klesli.
Sagan o 19. etape: Proste mi to ustrelilo a zhodil som pol balíka pomaly

Saganove odpovede v rozhovoroch občas pobavia, ale tento bude určite jeden z jeho TOP výrokov.
"Neviem, bola tam zákruta a bol dosť šmykľavý ten asfalt, nie?
Ani neviem, proste mi to ustrelio a zhodil som pol balíka pomaly :)"
, Peter Sagan.
Zostrih pádov na klasike Okolo Flámska 2014

Pozrite si zostrih pádov na klasike Okolo Flámska, kde prišlo do cieľa iba 102 z 200 závodnikov. Niektoré pády boli naozaj strašné. Ako keď sa postavila staršia žena do cesty belgickému jazdcovi...
Nie každá parádička sa podarí

Ako môže dopadnúť jazda na prednom kolese? Niekedy aj celkom slušným pádom...
Zjazdár Steve Peat natočil tento podarený kúsok a včera ho zavesil na svoj Facebook profil s komentárom: See how my friend @edgarcg22 likes to chew tarmac!! Awesome day riding on the dirt with the Spanish lads then it went wrong for Eddy. Sorry mate!!!
Frustrovaný Sagan hodil bicykel o zem po páde na pretekoch Okolo Dubaja

Peter Sagan spadol v závere sobotňajšej poslednej 4. etapy na pretekoch Okolo Dubaja. Bolo to v zákrute približne 3 km pred cieľom 123 km dlhej etapy. Škoda...
Red Bull Rampage 2012 - Top 15 pádov

Red Bull Rampage 2013 sa nezadržateľne blíži a tak si pripomeňme Top 15 najbrutálnejších pádov z predchádzajúceho ročníka tejto ultimátnej freeridovej show.
Tandem crash

...tiež máte občas pocit že vám vybavenie doslova mizne pred očami ?
Doráňaný Hoogerland chce ubrániť bodkovaný dres

Holanďan Johnny Hoogerland mohol bojovať o prvenstvo v nedeľňajšej etape cyklistickej Tour de France, napokon však bol rád, že vôbec prišiel do cieľa. Necelých 36 km pred cieľom bol v úniku s ďalšími štyrmi jazdcami, keď vodič jedného zo sprievodných vozidiel nezvládol riadenie a zostrelil na zem Španiela Juana Antonia Flechu, cez ktorého letel aj Hoogerland. Video
Sagan spadol pred cieľom na druhej pozícii...

Tomu sa povie smola! Slovenský cyklista Peter Sagan z tímu Liquigas-cannondale spadol v záverečnom špurte 3. etapy (202 km) pretekov Paríž – Nice, vo chvíli, keď bol na 2. mieste a mal výbornú pozíciu na záverečný špurt. Keďže však k incidentu došlo tesne pred cieľom za poslednou zákrutou pred špurtom, Saganovi vo výsledkovej listine nenabehne žiadna strata. Víťazom etapy sa stal Austrálčan MatthewHarley Goss, ktorý sa zároveň stal aj novým lídrom pretekov.