Najnovšie články z kategórie Polsko

Reportáž: Etapák Beskidy MTB Trophy – hrebene, stojky, kamene a búrky

Priemer 70 km a 2 650 výškových metrov na deň počas 4 etáp je len jedna strana rovnice. Tou druhou je náročný terén, kde nič nie je zadarmo a nevyspytateľné počasie. Vitajte v Beskydoch...
Video: Extreme Bike Tour – aj takto vyzerá láska k extrémnym športom

Divácky veľmi atraktívne kúsky predviedli chalani v Poľsku na akcii Extreme Bike Tour.
Tip na výlet: Gdansk a 900 km v novembri

Vonku prší, je sychravo a do toho prvé ranné novembrové mrazíky. Čas vyraziť na cyklotúru do Gdanska. Tentokrát poputujem na ťažko, keďže potrebujem objemnú zimnú výbavu a na to mi poslúži môj krosák s nosičom.
Video: Skok nad pelotón na Okolo Poľska

Práve skončené etapové preteky Okoľo Poľska ponúkli nádherný súboj do poslednej chvíle, kedy Saganov tímový kolega Rafal Majka strácal v celkovom poradí iba 6 sekúnd a rozhodnúť malo až posledné stúpanie do Tatranskej Bukoviny...
Pozvánka: STAR of SOUTH – nový poľský etapák v tieni Babej hory

Naši severní susedia milujú MTB, čoho dôkazom je ďalší etapový pretek, ktorý má možno pre nás trochu zavádzajúci názov. Každopádne, opäť to bude niečo pre milovníkov divočiny a trailov, ktoré ponúka oblasť Beskýd.
Pozvánka: KIELCE BIKE-EXPO 2016 – veľká výstava u našich severných susedov

Niekoho možno prekvapí jeden zaujímavý fakt o našich severných susedoch. Každý 10. bicykel na svete pochádza práve z tejto krajiny a Poľsko sa zároveň radí aj medzi TOP 5 producentov v Európe.
Fiasko na záver cestných pretekov KPK, najlepších nesprávne odklonili

Záverečná 4. etapa na poľskom území zo Zabna do Tarnówa (130 km) sa skončila fiaskom, keďže organizátori v jej koncovke odklonili vedúcu skupinu na nesprávnu cestu a za víťaza etapy vyhlásili Nóra Kena Leviho Eikelanda, najlepšieho z pôvodne druhej partie jazdcov.
Path Finder: Výborný MTB film z Poľska

Vyhraďte si na tento podarený film celých 48 minút, pretože tvorcom sa to naozaj vydarilo. Na svoje si prídu milovníci MTB, Enduro, All Mountain... proste každý, kto má rád bike, dobrodružstvo alebo cestovanie.
Zjazdárska súťaž v nákupnom centre: Tomáš Slavík vyhral prvé dve podujatia Downmall Tour 2015

Pozrite si ako sa má jazdiť na biku v nákupných centrách. Zaujímavá disciplína, ktorej tento rok dominuje jednoznačne Tomáš Slavík. Obe finálové jazdy si aj natočil na video a spolu s fotkami dávajú bežným nákupným centrám nový rozmer.
Tip na výlet: Po horských chatách v Beskydách

Prudké výšľapy, náročné technické zjazdy, záplava koreňov a kameňov, nekonečné traily, to sú Beskydy. Srdce každého poriadneho bajkera pri výjazdoch v týchto končinách zaplesá. Nečakajte žiadne pohodové vozenie sa, nečakajte veľké rýchlosti do kopca alebo z kopca, čakajte len tuhý boj o každý kilometer a každý výškový meter. Moja trasa mala síce len niečo cez 50 km, ale prevýšenie bolo viac ako 2000 metrov. Profil spolu s náročným terénom spôsobil, že priemerná rýchlosť len zľahka prekročila 10 km/h a to nemôžem povedať, že by som sa na bajku flákal :).
Nový Bikepark v Poľsku na obzore

Na druhej strane Tatier sa chystá čosi veľké. Najväčší projekt v histórii poľských bikeparkov by mal uzrieť svetlo sveta už v budúcej sezóne.
Poprední jazdci zavítajú na budúci rok aj na Slovensko

Poprední svetoví cyklisti na budúci rok prvýkrát zavítajú aj na Slovensko. Po slovenských cestách sa pôjde jedna z etáp pretekov Okolo Poľska, ktoré sú súčasťou elitného kalendára World Tour. Na podujatí štartujú všetky elitné tímy. Okolo Poľska by sa podľa čerstvo zverejneného kalendára WorldTour mali uskutočniť od 3. do 9. augusta. Pre mnohých cyklistov budú generálkou na Vueltu a Espaňa (23. augusta - 14. septembra). Detaily slovenskej časti pretekov ešte organizátori dolaďujú.