Najnovšie články z kategórie Reportaz

Peter Sagan: K prvenstvu chýbalo málo...

Skvelý úspech dosiahol slovenský cyklista Peter Sagan, ktorý dnes tesne po polnoci obsadil v zámorí v skrátenej 1. etape pretekov Okolo Kalifornie (122,8 km) výborné druhé miesto a rovnaká priečka mu patrí aj v celkovom poradí. Na víťaza Brita Bena Swifta stráca jazdec tímu Liquigas- Cannondale štyri sekundy. V ďalšej etape (Auburn – Modesto 196,2 km) si oblečie dres pre najlepšieho jazdca do 23 rokov! Pre svoju stránku www.saganpeter.com nám bezprostredne po pretekoch spoza oceána odpovedal 21-ročný Peter Sagan na otázky...
MSR XCM Pravenec

V sobotu 14. mája sa uskutočnili v Pravenci otvorené majstrovstvá SR v MTB maratóne. Organizačné skúsenosti chalanov z cyklistického klubu v Pravenci, po týždni opäť ideálne bajkerské počasie a kompletná slovenská maratónska špička v podobe Milana Barényiho, Michla Lamiho, Rada Bíroša a účasť českého borca Karla Hartla boli zárukou kvalitného podujatia. Organizátori si pre štartujúcich pripravili trať dlhú 87 kilometrov so zaujímavou XC pasážou, ktorá preverila technické schopnosti všetkých bajkerov.
Author Šela marathon 2011

Tohtoročná Šela sa v sobotu 7.5. už po 12-ty krát odohrávala v mestečku Lipník nad Bečvou a na hrade Helfštýn, ktorý sa týči nad okolitou Moravskou bránou. Pre mňa to bola jubilejná 5-ta účasť, ako inak na dlhej trati a ako obyčajne mal byť mojim sparing partnerom Kajco. Žiaľ, okolnosti to zariadili inak a tak som nakoniec do Lipníka v piatok večer cestoval sám.
BBB Vlko-Hron MTB Maratón

V sobotu 7. mája sa vo Vlkanovej uskutočnil už 3. podnik Cyklomaratónskej MTB série. Počasie bolo už od rána ukážkové, slnko svietilo a na oblohe nebol ani mráčik. Matka príroda tento rok organizátorom a bajkerom veľmi praje. Táto sezóna je zatiaľ úplným opakom tej minulej, kedy sme si blata užili až až.
Môj pohľad na Quick Sport Jarný Šprint

Konečne aj mne začala tohtoročná sezóna a to Jarným šprintom v Bystričke. Bolo otázne, či vôbec nastúpim na štart, ale nakoniec som rád, že som si to nerozmyslel. Mám to predsa na skok, tak nebudem robiť drahoty a prídem, takto sklamať kamarátov nemôžem.
Aká bola Račianska časovka?

A je dobojované. Prvý ročník Račianskej časovky, ktorý bol zároveň aj druhým kolom župného pohára Na bicykli deťom, sa konal v nedeľu 1. 5. 2011 v kopcoch nad bratislavskou Račou.
Report z Quick sport Jarného šprintu

V posledný aprílový deň sa v Bystričke pri Martine uskutočnil už druhý ročník MTB časovky - Quick Sport Jarný Šprint 2011. Organizátori si pre štartujúcich pripravili trať dlhú 9,3 km na ktorej 206 pretekárov nastúpalo 320 metrov.
Cannondale Kráľ  Záhoria 2011

Cannondale Kráľ Záhoria 2011

Na Bielu sobotu 23.4.2011 sa v Zlatníckej doline blízko Skalice uskutočnil v poradí už tretí ročník MTB maratónu pod záštitou ľudí zo skalického Hertlsportu. Väčšine pravoverných bajkerov toto meno zrejme nič nehovorí, ale medzi triatlonistami sú títo ľudia známi ako tradiční a skúsení usporiadatelia.
Report z BIKE Maratónu Medzihorím - Partizánske

Maratón Medzihorím v Partizánskom je druhým podnikom slovenskej cyklomaratónskej série. Pre mňa to bola tohtoročná maratónska premiéra. Predpoveď počasia niekoľko dní vopred sľubovala dobré počasie, čo sa aj v sobotu ráno potvrdilo. Slnečno a teplota okolo 20 °C boli pre mňa ideálna kombinácia.
Kaktus bike Svätojurský MTB maratón 2011

Maratón vo Svätom Jure už niekoľko rokov otvára cyklomaratónsky kolotoč na Slovensku, no
a tento rok som sa aj ja rozhodol, že si preverím jarnú formu práve tu na úpätí Malých Karpát.
Bolo mi jasné, že s cca 500-vkou najazdených kilometrov od začiatku roku to nebude žiadna
prechádzka ružovou záhradou, avšak parametre trate, 75 km a 1800 nastúpaných metrov, sú
ideálnym základom pre ďalšie náročnejšie podujatia v sezóne. Miestny CK Svätý Jur pripravil
okrem už spomínanej dlhej trasy aj kratšiu, 44 km trasu s cca tisícovkou nastúpaných metrov,
kde býva účasť bikerov pravidelne najvyššia.
RC&P MTB Uphill alebo najlepšia odpoveď na otázku, čo ste robili v zime

Rok sa s rokom stretol a tak už tradične odštartovala nová bajkerská sezóna prvým jarným podujatím, na ktorom si mohli priaznivci fučania do kopca zmerať sily a zistiť, ako sú na tom pred štartom na niektorom z maratónov (napr. na Svätojurskom, ktorý sa koná už o týždeň). Počasie vyšlo a tak tým otužilejším nič nebránilo štartovať v drese s krátkym rukávom a v kraťasoch – veď cestou hore sa človek zohreje až-až. :)
Contador víťazom Okolo Katalánska

Španielsky cyklista Alberto Contador z tímu Saxo Bank sa stal celkovým víťazom pretekov Okolo Katalánska. Druhý triumf na tomto podujatí si v nedeľňajšej záverečnej 7. etape z Parets del Valles do Barcelony (124,5 km) v čase 2:33:55 h vyjazdil francúzsky pretekár Samuel Dumoulin (Cofidis), ale na trojnásobného víťaza Tour de France to pri konečnom účtovaní nestačilo. Pre 28-ročného rodáka z Madridu Contadora je to druhé celkové víťazstvo v tejto sezóne, predtým sa radoval z triumfu na Okolo Murcie.